Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjærestegarantien gjelder den, men den har jo en stygg fotnote for de som går på Gløs ...

For at kjærestegarantien skal gjelde, må du gjøre en innsats selv. Du må oppføre deg pent og, i alle fall stort sett, være relativt nyvasket og grei.  Videre må du være å treffe utenfor forelesningssalen og hybelen, og kjappe turer til butikk og postkontor teller ikke. Det hjelper definitivt å krysse Lykkens Portal en gang eller to i løpet av uka, og sprading på Nordre hjelper alltid. Du må være villig til å la deg engasjere! Det er en uutømmelig liste over hva du kan finne på som student i Trondheim – linjeforeninger, skoleaviser, UKA, ISFiT, Pedrock, Samfundet, filmklubb, teatergrupper og idrett i utallige variasjoner. Og fins ikke det akkurat du er opptatt av, så kan du jo alltids starte en ny forening!
Lenke til kommentar

Ikke gå i forelesninger som virker intetsigende, uavhengig om det er faget eller foreleseren som er udugelig. For min del har ITGK, exphil, fysikk, geoteknikk, bygningsmaterialer og til dels mekanikk 2 vært uaktuelle hittil. Har ikke påvirket karakterene i fagene, og jeg har vært studass i to av dem. Det er ofte langt mer effektivt å studere på egenhånd, i tillegg til å gjøre alle øvingene nøye.

Dette forutsetter dog at man klarer å studere litt på egenhånd. For min del blir det fort bare soving og PC-spilling... :whistle:

Endret av trøls
Lenke til kommentar

Skal gjøre matematikk1 øving nå. Har ikke kjøpt boka, da den er utsolgt og trenger tilgang til kapittel 1 og 2 som ligger på nett. Noen som kan gi meg brukernavnet og passordet som foreleseren gav oss i første time. Glemte å skrive det opp. Send en pers.med.

Lenke til kommentar
Kjærestegaranti i Trondheim fortsatt?

9385831[/snapback]

For de uten rustne spikere ja.

9385916[/snapback]

Hmm, hvor er det man sender søknad om man ønsker å delta i den ordninga? SiT?

Edit:

Ble vel slutt på den ordningen etter en del klager fra noen gløshauginger, hihi

9385929[/snapback]

Sukk. Typisk :(

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Har nattforelesning i ITGK på torsdager, tror den er litt uaktuell, for å si det sånn. Skal nok sikre en finfin karakter fordi :p

9386915[/snapback]

Hehe, denne har jeg også. Etter hva jeg kunne skjønne av timeplanen er det kun én time forelesning, så fri i en time, før det skjer noe annet. Veldig fristende å sløyfe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...