Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes nå ikke innsida er så godt organisert.. =/ Mye pek-og-klikk, og mange ting vi må gå inn på som vi ikke vet om engang. F.eks. må vi jo registrere info oss selv til IT-faget, hvem hadde visst det om ikke en kamerat tilfeldigvis hadde slumpet innom sidene der?

6735301[/snapback]

Velkommen til NTNU :p NTNU elsker it's learning, resten av verden hater det.

Lenke til kommentar

NTNU lider ikke av mangel på informasjon, det er bare at den kan finnes på så mange plasser. For eksempel kan man tenke seg at studenten lurer på når han har eksamen i et fag. Da finnes det (minst!) følgende muligheter:

 

- it's:learning

- fagets websider

- innsida

- studweb

- ntnu's samleside for eksamen

- mail

 

Dette var bare på internett, og i tillegg kommer informasjon gitt i forelesning (som enkelte forelesere ikke er i stand til å legge på web :realmad: ), fra studasser, og en rekke andre kanaler.

Lenke til kommentar
Jeg synes nå ikke innsida er så godt organisert.. =/ Mye pek-og-klikk, og mange ting vi må gå inn på som vi ikke vet om engang. F.eks. må vi jo registrere info oss selv til IT-faget, hvem hadde visst det om ikke en kamerat tilfeldigvis hadde slumpet innom sidene der?

6735301[/snapback]

 

Hæ? Må vi? Hvor? Hvordan? Hvorfor?

 

Blir kjipt i morra, fremføring i AiT med ekstern sensor til å sette karakter osv, om vi er uheldige og blir trekt ut.. =/ Er det lov å skrive i "teamkontrakten" at "vi skal stå sammen om å boikotte AiT" ? :p

6731140[/snapback]

 

Ble du trukket eller? Slapp helt, vi.. (Studass bare ga oss en treer) Var det forresten deg jeg satt ved siden av i matten i dag? helt bakerst, du hadde stripete genser?

Endret av Medrakil
Lenke til kommentar

Lot mine grupper fremføre for meg før auditoriet, slik at jeg fikk sette karakter dersom de ikke ble trukket, og slik at de fikk en mulighet til å øve seg litt. Jeg tenkte mellom 2 og 3 på den ene gruppa, og bestemte meg for å se hvor mange poeng de måtte ha for å stå. De ble så trukket i auditoriet, og fikk:

 

 

 

1

 

 

 

Levin er en.... artig.. uhm.. kar.

Lenke til kommentar
Jeg synes nå ikke innsida er så godt organisert.. =/ Mye pek-og-klikk, og mange ting vi må gå inn på som vi ikke vet om engang. F.eks. må vi jo registrere info oss selv til IT-faget, hvem hadde visst det om ikke en kamerat tilfeldigvis hadde slumpet innom sidene der?

6735301[/snapback]

 

Hæ? Må vi? Hvor? Hvordan? Hvorfor?

6738694[/snapback]

De skal sette folk inn i grupper etter ønsket arbeidsinnsats og etter bakgrunns-kunnskaper. Gå på innsida, klikk på faget, klikk på en liten lenke i den nederste nyheten, skriv inn detaljer.

 

Blir kjipt i morra, fremføring i AiT med ekstern sensor til å sette karakter osv, om vi er uheldige og blir trekt ut.. =/ Er det lov å skrive i "teamkontrakten" at "vi skal stå sammen om å boikotte AiT" ? :p

6731140[/snapback]

Ble du trukket eller? Slapp helt, vi.. (Studass bare ga oss en treer)

6738694[/snapback]

Vi ble trukket ut men kunne velge om vi ville opp eller ikke, så vi valgte å fremføre for stud-ass. :D

 

Var det forresten deg jeg satt ved siden av i matten i dag? helt bakerst, du hadde stripete genser?

6738694[/snapback]

Satt et stykke frem i matten i dag, hadde grønn trøye :p
Lenke til kommentar
Fant nettopp ut at faddergruppa mi er en gjeng med drittsekker. Hva faen er det med menneskeheten?

6744248[/snapback]

 

Det er synd.

 

Faddergruppa som jeg er med i, møter nesten alltid opp fulltallig.

Vi skulle ta en liten barrunde medn ei anna faddergruppe, 6/6 kom fra vår gruppe, ingen fra den andre gruppa bortsett fra fadder :dontgetit:

 

Jaja, omegakielder ikveld :D

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål. Hvordan ser je ghilke forelesninger som er for meg? På nettsidene så jeg at det var en haug med forelesninger for faget, men det er ikke mulig at det er meningen å få med seg alle de.. På siden står det også fagkode for forelesningene, men på det ene faget står ikke fagkoden min i det hele tatt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...