Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det han irgens som har skrevet mekanikk-bøkene?

9350973[/snapback]

Nei, men formelsamlingen. De som Hibbeler har skrevet de som brukes nå. Har de forresten til salgs.

9350989[/snapback]

ja, tenkte på de gamle mekanikk-bøkene. (som en Irgens har skrevet) :)

Lenke til kommentar

Den eksentriske matteforeleseren er Marius Irgens :)

Noen som har søkt seg til UKA forresten? Sitter og vurderer om jeg skal gidde å jobbe gratis :p

D-gjengen høres jo grei ut, i og med at man har fri under selve uka, men selv om jeg er en jævel på å bygge IKEA-møbler vet jeg ikke helt om jeg har den nødvendige kompetansen til å bygge om store rom på samfundet :p

Eller får man opplæring?

Lagerslask virker bedre for meg sånn sett, men da må men vel jobbe under de store arrangementene? Det er kanskje ikke er helt toppers...

Lenke til kommentar
Vi henger i D2 på tirsdager og fredager ^^

Antakelig et annet årskull du må ha møtt restene av.

9350943[/snapback]

Å forklare bedre er å forstå bedre eller noe sånn, virker det kjent? :p

9350991[/snapback]

*Rekke opp hånden*

Det var nok oss. FILM1001 har forelesning i D3 på onsdager. ;)

Lenke til kommentar
Den eksentriske matteforeleseren er Marius Irgens :)

Noen som har søkt seg til UKA forresten? Sitter og vurderer om jeg skal gidde å jobbe gratis :p

D-gjengen høres jo grei ut, i og med at man har fri under selve uka, men selv om jeg er en jævel på å bygge IKEA-møbler vet jeg ikke helt om jeg har den nødvendige kompetansen til å bygge om store rom på samfundet :p

Eller får man opplæring?

Lagerslask virker bedre for meg sånn sett, men da må men vel jobbe under de store arrangementene? Det er kanskje ikke er helt toppers...

9351316[/snapback]

Er med på UKA, lett. Det å være med på noe sånt er absolutt å anbefale. Tror ikke du trnger så mye mer kompetanse enn IKEA og skru inn lyspærer, men du lærer sikkert masse underveis.

Ang. jobbing så er jo de aller, aller fleste jobbene lagt opp sånn at man får med seg mesteparten av det som skjer, selv om man kanskje får en og annen kjip vakt mens det er en konsert et annet sted man er litt keen på å få med seg.

Hadde selv muligheten, men ble ikke med på UKA'03. Det har jeg angret på i ettertid. Om du får en jobb kommer du garantert ikke til å angre, det er en opplevelse for livet!

Lenke til kommentar
Uforberedt auditorieøving i matte klokka 08.15, great. Ikke spesielt vanskelig, men prestasjonsevnen på morran er heller skral.

9341872[/snapback]

Jeg fikk også denne i ansiktet i morges. Festlig opplegg. Hvilken linje?

9345975[/snapback]

Maskin, hva med deg?

Lenke til kommentar
Uforberedt auditorieøving i matte klokka 08.15, great. Ikke spesielt vanskelig, men prestasjonsevnen på morran er heller skral.

9341872[/snapback]

Jeg fikk også denne i ansiktet i morges. Festlig opplegg. Hvilken linje?

9345975[/snapback]

Maskin, hva med deg?

9356297[/snapback]

Kjemi. Dette blir nok det siste jeg skriver direkte til deg, siden linjeforeningen vår aktivt lærer oss opp til å mislike sånne som deg. :!:

Lenke til kommentar
Er det rart det er krig i verden?

9356587[/snapback]

Hater den klisjeen.

9356610[/snapback]

Mye hat ute å går blandt gløshaugene altså

9356764[/snapback]

Viktig å prioritere rett her. Vi på gløs må holde sammen mot det som virkelig er farlig og ondt i verden. Dragvoll og tulleingeniørene på HiST. Og Lånekassa. Og SiT. Og andre norske byer som ønsker å fremstå som vellykkede studiebyer. Akk, så mye hat.

Lenke til kommentar
Så klart. Lyst til å begynne der?

9369085[/snapback]

Frister som faen, ligger litt i grenseland med karakterene, men med et godt VK2 nå kan jeg klare det. Eventuelt om jeg må ta opp fag eller whatever.

Men svaret er uansett ja. Har litt lyst.

:D

9369097[/snapback]

Er du en typisk lederperson (gjerne også fra vestkanten av Oslo) og liker økonomi bedre enn teknologi og realfag, vil du nok trives. Kjenner en som begynte der. Han sluttet i fjor fordi han mislikte det "sossete" miljøet. Opptakskravene er vel de nest høyeste på NTNU, ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...