Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
^^

Jeg savnet den fine blå formelsamlingen jeg hadde på vgs. :'( Rottman-tingen er et helvete å finne fram i.

...For ikke å snakke om den fæle kalkulatoren. Piltastene gjør som de vil.

9346826[/snapback]

Enda verre er vel det å miste muligheten til å tegne grafer. Noen som har hatt kjemi i 1.klasse? Med en kjent foreleser med negativt fortegn. Hører han skal ha vært leder i MENSA Sør-Trøndelag i en årrekke. Det at jeg ikke har hatt kjemi (Men bio, som hjelper null nååå) vil vel si at jeg sliter mer enn andre.

9347039[/snapback]

at du ikke har hatt kjemi før, har ikke så mye å si. du må bare lære litt mer enn de andre. jeg hadde kjemi i første klasse, og hadde ikke kjemi på vgs. lå an til A-B etter deltestene, men etter en uforutsett vanskelig eksamen endte jeg på C.

Noen som har hatt kjemi i 1.klasse? Med en kjent foreleser med negativt fortegn. Hører han skal ha vært leder i MENSA Sør-Trøndelag i en årrekke. Det at jeg ikke har hatt kjemi (Men bio, som hjelper null nååå) vil vel si at jeg sliter mer enn andre.

9347039[/snapback]

Jeg har hatt kjemi, og jeg hadde Martin Ystenes. Han er litt sær, men en veldig dyktig lærer. Hjalp i alle fall meg godt med å klare å få B i kjemi.

9347178[/snapback]

Hehe, Ystenes er en omstridt mann ja, og ikke for å være slem, men det at man får B trenger ikke å bety at han er så veldig dyktig, øvingsopplegget/småprøveopplegget er jo lagt opp på en slik måte at om du deltar i det, uten å stryke, så er det jo nesten umulig å ikkke få en god karakter, jeg vil tror det er veldig få D'er og E'er i faget hans.

AtW

9347464[/snapback]

Eksamen: TMT4106 2007-6 (ORD)

Kjemi

Graderingsskala: Beste: A

Bestått: E

Dårligste: F

Antall registrerte kandidater: 417

Antall møtt til eksamen: 338

Antall bestått: 263

Antall stryk: 65 (22.00%)

Gjennomsnittskarakter: C

Kunngjøringsdato: 28.06.2007

KarakterfordelingKarakter Antall

A 27

B 42

C 110

D 51

E 33

Lenke til kommentar
Noen som har hatt IT1102 - ITGK perspektivemnet og vet hvordan vanskelighetsgraden på dette er sammenlignet med IT på VKI og VKII på allmennefag VGS?

Litt usikker på om jeg skal ta IT1102 til våren og få 22,5/37,5 sp-fordeling eller om jeg skal ta det emnet om miljø- og energiframtider fordi det går nå i høst og kan gi meg 30/30 sp-fordeling.  :hmm:

Edit: Er vel perspektivemne det heter.

9343748[/snapback]

Jeg bumper denne. Jeg nekter å trå at ingen av dere har hatt IT1102 som perspektivemne! :p

Lenke til kommentar
Noen som har hatt IT1102 - ITGK perspektivemnet og vet hvordan vanskelighetsgraden på dette er sammenlignet med IT på VKI og VKII på allmennefag VGS?

Litt usikker på om jeg skal ta IT1102 til våren og få 22,5/37,5 sp-fordeling eller om jeg skal ta det emnet om miljø- og energiframtider fordi det går nå i høst og kan gi meg 30/30 sp-fordeling.  :hmm:

Edit: Er vel perspektivemne det heter.

9343748[/snapback]

Jeg bumper denne. Jeg nekter å trå at ingen av dere har hatt IT1102 som perspektivemne! :p

9349584[/snapback]

Har også lyst til å få svar på dette. Har It fra Vk1 og Vk2 fra VGS. Og under Intro til IT, fikk vi høre at "De som kan HTML basic, og de som har hatt It på vgs, og de som kan en del om data (mange på hw.no), kan bare drite å komme på forelesninger. Lite vits hvis dere syns det er gørrkjedelig å lære noe dere kan".

Lenke til kommentar

Jeg hadde ett IT-fag på VGS i VKI, husker ikke hva det het nå. Det syns jeg var passe greit, men kanskje litt vanskelig. Jeg valgte å ikke ha fortsettelsesfaget året etter. ITGK begynte veldig mykt og lett med HTML og CSS, men så plutselig hoppa de over til JSP og MySQL. Akk, jeg forakter JSP.

Lenke til kommentar
Har også lyst til å få svar på dette. Har It fra Vk1 og Vk2 fra VGS. Og under Intro til IT, fikk vi høre at "De som kan HTML basic, og de som har hatt It på vgs, og de som kan en del om data (mange på hw.no), kan bare drite å komme på forelesninger. Lite vits hvis dere syns det er gørrkjedelig å lære noe dere kan".

9349833[/snapback]

Forelesninger i ITGK er omtrent like nyttige som forelesninger i exphil.

Lenke til kommentar
HP30S, hvordan løser jeg 2. gradsligninger med denne møkkakalkulatoren?

9350131[/snapback]

Trenger man kalkulator til det så bør man kanskje vurdere å sitte 10 minutter lenger på bussen.

PS: Funksjonen heter Qsolv og du finner den under Mode. Deretter bruker du andrefunksjonstasten på høyre klamme slik at du får frem X.

Oppsettet blir:

Ax^2 + Bx + C = 0

Enter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...