Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tekna er for folk med teknologi- eller realfagsutdannelse på masternivå (5 år), mens NITO er for alle med slik utdannelse (minimum 2-3 år, kanskje).

 

Tekna er selvsagt definitivt best. Bli medlem og du får tøft Tekna-blad med deilige teknologiartikler samt masse medlemsfordeler som gratis forsikring. Koster ekstremt lite som studentmedlem.

Lenke til kommentar
Tekna er for folk med teknologi- eller realfagsutdannelse på masternivå (5 år), mens NITO er for alle med slik utdannelse (minimum 2-3 år, kanskje).

Tekna – Teknisk-naturvitenskapelig forening er landets største profesjonsforening for akademikere. Foreningen har over 44 000 medlemmer med ulik bakgrunn innenfor teknologi og naturvitenskap, i ulike yrkessituasjoner og med ulike interesser.

 

Altså ikke bare for de med realfagsutdannelse (selv om de liker å tro det).

Lenke til kommentar

Vel, I NITO får man også Teknisk Ukeblad gratis, gratis PC-forsikring (:p), gunstig forsikring/bank (tekna har vel bedre tilbud?), gratis avis, gratis fagkurs (restplasser), samt at det koster 300 spenn for 5 år (tekna er vel dyrere). Btw. NITO er "norges største fagorganisasjon for ingeniører og teknologer" med 54000 medl.

 

Hva har tekna å stille opp med?

 

Jeg føler at de igrunn er ganske like. Noen som har noe konkret å komme med som sier "dette har de, men ikke de" ?

Lenke til kommentar
Vel, I NITO får man også Teknisk Ukeblad gratis, gratis PC-forsikring (:p), gunstig forsikring/bank (tekna har vel bedre tilbud?), gratis avis, gratis fagkurs (restplasser), samt at det koster 300 spenn for 5 år (tekna er vel dyrere). Btw. NITO er "norges største fagorganisasjon for ingeniører og teknologer" med 54000 medl.

 

Hva har tekna å stille opp med?

 

Jeg føler at de igrunn er ganske like. Noen som har noe konkret å komme med som sier "dette har de, men ikke de" ?

6720499[/snapback]

 

Jeg prøvde å spørre NITO-mannen, husker ikke hva han svarte... Men han hadde en segway som jeg fikk prøve <3 Steike, som jeg skulle ønske en sånn kosta _mye_ mindre enn 50k... Fascinerende å kjøre...

 

Jeg gikk for tekna, siden jeg hørte om dem først, og Calculus-boka er verdt ca. tre semesterkontingenter....

Lenke til kommentar

En villkårlig busstur til Dragvoll:

 

-Bussen kommer alltid for seint.

-Bussen er stappfull så man må stå som sild i tønne.

-Bussen stopper ikke ved flere stoppesteder som har mange, skuffede folk stående og måpe.

-Bussen kommer alltid 10-15 minutter for seint fram til Dragvoll.

 

Jeg syns ærlig talt de burde ha flere busser om morran.

Lenke til kommentar

Utdrag fra Team Trafikks reisegaranti:

 

Alle avganger som er kunngjort i ruteheftet eller i annen ruteinformasjon skal kjøres. Vi skal heller ikke kjøre fra holdeplassen før angitt avgangstid eller passeringstid. Når feil fra vår side fører til at vi kommer mer enn 15 minutter forsinket til din påstigningsholdeplass, dekker vi drosje med inntil 250 kroner. For å få refusjon må du sende oss drosjeregningen og oppgi bussrute, tid og sted på eget skjema (se punkt 3).

Dersom du på grunn av plassmangel ikke blir med bussen, utløses også reisegarantien.

 

Håper du er klar over at stoppetidene som står på bussholdeplassene er når bussen går fra endestasjonen, ikke når den kommer til det aktuelle busstoppet (har brent meg på den ;))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...