Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
brukernavn blir autogenerert av ntnu, gled deg til du skal finne på passord :p krever at det er et tall en stor bokstav og minst åtte tegn. Mange som har måttet skrive det ned

9204580[/snapback]

Minst? Da jeg måtte lage mitt måtte det være nøyaktig 8 tegn, og det var helt jævelig å lage det passordet. Det er masse krav til hva som skal være, og ikke være, i det passordet.

Lenke til kommentar

Nå gleder jeg meg til å begynne på skole igjen... genialt med et års avbrekk, at man faktisk ønsker seg tilbake på benken. Meen, vi får se hvor lenge det varer da. Har vært inne og sjekka tider for forelesninger/øvinger til fagene mine, blir en sweet timeplan med det unntak at jeg har forelesning til kl 18/19 2 ganger i uka..

Leiligheten begynner å ta form også :)

Lenke til kommentar
brukernavn blir autogenerert av ntnu, gled deg til du skal finne på passord :p krever at det er et tall en stor bokstav og minst åtte tegn. Mange som har måttet skrive det ned

9204580[/snapback]

Minst? Da jeg måtte lage mitt måtte det være nøyaktig 8 tegn, og det var helt jævelig å lage det passordet. Det er masse krav til hva som skal være, og ikke være, i det passordet.

9204756[/snapback]

Synes det er greit at de krever en viss sikkerhet på passordene (store og små bokstaver samt tall), men jeg er enig i at det er teit at passordet må være nøyaktig 8 tegn.

Anbefaler å bruke en passordgenerator og så pugge passordet.

Lenke til kommentar

Jeg fikk også to SMS-er fra Lånekassen om at søknaden var ferdigbehandlet, i dag. Da postet jeg altså det signerte gjeldsbrevet mitt i går. Virker som sagt litt rotete.

Anyway - det begynner å gå seg til med leilighet og alt mulig for meg også nå. Liker utviklingen, og ser mer og mer frem til å komme i gang.

Det eneste problemet for tiden er aktivering av brukerkonto på NTNUs datasystem - må betaling av semesteravgift være registrert først, for eksempel? Og - det ER den samme PIN-koden jeg bruker til aktiveringen, som til innlogging på Studweb? Trenger jo fødselsnummer, studentnummer og PIN-kode, og de to første er jeg forholsvis sikker på at jeg har riktig ...

Lenke til kommentar
Tips til svada-fag jeg kan fylle timeplanen med (ikke med. for ikke-med.)?

9206997[/snapback]

Det var et fint oppslag på stripa som listet opp en del enkle fag. Tror det var på samme tavle som linjeforeninga for siv.ark.

Skal ha 'Strategiske forhandlinger' til høsten. Ryktes at det er kanskje ikke er verdens tyngste fag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...