Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå står jeg på venteliste på biologi, som i alle år har vært et åpent fag, men tydeligvis ikke nå lengre. Hvordan er det hvis det er noen som ikke møter opp på imatrikuleringen da, mister de plassen sin? Og i såfall, må jeg også møte opp for å ha mulighet til å få den evt plassen?

9188287[/snapback]

 

Det er nytt av året at oppmøte er obligatorisk, så hvis det er noen som ikke møter opp vil disse få en telefon dersom studiet ikke har 43587092345 på venteliste. Du bør høre med instituttet og høre med dem.

Lenke til kommentar
Fingeravgtrykkleser er ganske meningsløst på en PC uansett, så det er vel ikke akkurat noe du må ha :)

9189868[/snapback]

 

Ja, som sagt har det ingen ting å si. Men det er en fifi detalj. Leste på notebookreview.ettellerannet at sikkerheten på denne PCen med både avleser og passord er steinhard. -Ikke det at jeg har så mye sensitiv info å skjule da.

Lenke til kommentar
Det er hvertfall blitt obligatorisk å møte på informasjonsmøte® for nye studenter. Gjør man ikke det risikerer man å miste plassen sin om det er mennesker i kø, eller man ønsker å redusere antall studenter (noe NTNU må gjøre).

9192464[/snapback]

 

Ja, det er jo fælt at alle disse menneskene prøver å lære seg noe, og utvide sine horisonter...

 

Ellers er jeg personlig misfornøyd med at det blir stadig vanskligere å få tatt fag om man ikke er tilstede hele tiden. Fjernstudentetn er jo snart en saga blott.

 

AtW

Lenke til kommentar
Fingeravgtrykkleser er ganske meningsløst på en PC uansett, så det er vel ikke akkurat noe du må ha :)

9189868[/snapback]

 

Ja, som sagt har det ingen ting å si. Men det er en fifi detalj. Leste på notebookreview.ettellerannet at sikkerheten på denne PCen med både avleser og passord er steinhard. -Ikke det at jeg har så mye sensitiv info å skjule da.

9192497[/snapback]

 

Personlig synes jeg det er nyttigere å sette det slik at man kan logge på med enten passord eller fingeravtrykk, mindre sikker ja, men sikkert nok og enklere og kjappere i bruk

 

AtW

Lenke til kommentar
Det er hvertfall blitt obligatorisk å møte på informasjonsmøte® for nye studenter. Gjør man ikke det risikerer man å miste plassen sin om det er mennesker i kø, eller man ønsker å redusere antall studenter (noe NTNU må gjøre).

9192464[/snapback]

Og infomøtene er rett etter sermonien på plenen, og informasjon om hvor de forskjellige møtene kommer der. Evt. så har det sokkert kommet i posten også.

 

Har det kommet noen værvarsler for immen enda? Hadde jo vært fint med sol for én gangs skyld.

Lenke til kommentar

Burde jeg bekymre meg for at jeg fortsatt ikke har fått hverken gjeldsbrev eller kode til studweb så jeg får betalt semesteravgift? Har en følelse av at gjeldsbrevet har gått til adressen i Trondheim siden jeg oppdaterte adressen (ikke folkeregisteret) dagen før jeg fikk pinkoden fra Lånekassen.

Om jeg bestiller nytt gjeldsbrev, blir det gamle da ugyldig på noen måte? Siden jeg flytter om noen dager er jeg litt skeptisk på å få gjeldsbrevet sendt nord plutselig.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...