Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjemi er på Gløs, derfor mye babes ;)

6679632[/snapback]

 

Du må ikke glemme alle babesa på Datateknikk :D

6679907[/snapback]

 

Hehe, hadde ikke venta meg så mye mer... Virka som om det ble en del jenter på LaBamba etter hvert forrige kvelden, jeg mistenker både at komtek har litt fler enn oss, og kanskje det til og med kom noen lokale moholtjenter innom? Ikke så høy babe-faktor, da..

(Med en del mener jeg at det var kanskje 75-25 eller 80-20 i stedet for de vanlige 95-5 eller 90-10 :p)

Endret av Medrakil
Lenke til kommentar
Kjemi er på Gløs, derfor mye babes ;)

6679632[/snapback]

 

Du må ikke glemme alle babesa på Datateknikk :D

6679907[/snapback]

 

Hehe, hadde ikke venta meg så mye mer... Virka som om det ble en del jenter på LaBamba etter hvert forrige kvelden

6686753[/snapback]

Haha, er ikke mange babes i klassen, akkurat =/ Må si jeg er litt skuffa, alle de damene som drar snittet opp på La Bamba / fellesklasse viser seg jo å gå komtek..

 

Btw, har folk som går 1 år datateknikk lyst til å legge meg til på msn? Artig å bli kjent med flere herfra som går på samme sted =)

Lenke til kommentar

AHA, samlokaliseringsplanene til deg og LarsP? Har hørt visse rykter om dette. Pappa betaler, ja. Jeg veit ikke om jeg er misunnelig eller bare ikke liker konseptet. Misunnelse er vel langt forbi mitt stadium, så nei, jeg liker ikke konseptet. Man lærer seg bare ikke livet på den virkelige måten når pappa ordner opp. Sorry.

Lenke til kommentar

Man lærer seg livet av å klare seg selv. Studielånet er designet slik at du er fucked hvis du ikke oppfører deg. Jeg har en viss formodelse om at du ikke oppfører deg uansvarlig, men poenget er at pappapenger er en litt falsk luftboble à la det Sovjetunionen bestod i de siste 40 årene av sin eksistens.

Lenke til kommentar

Jeg ser ingen grunn til at de som er økonomisk stabile ikke skal gi barna trygghet til å nyte et år uten bekymringer. Jeg bruker ikke mye penger, sikkert mindre enn gjennomsnittsstudenten. Jeg har blitt undervist i hvordan håndtere penger, hvordan handle aksjer og hvordan boligmarkedet fungerer fra foreldrene mine, jeg tror det er en smule tåpelig å påstå at man må være blakk for å klare å overleve. Å få 3000,- i måneden dekket slik at jeg ikke må ende opp med studielån til jeg er 30 er ikke å være bortskjemt eller å bli skjermet i en boble, det er mine foreldres harde arbeid som sikrer at jeg lever et økonomisk trygt liv.

 

Pappapengene skal forresten gjennom en god del inflasjon før de kollapser. Jeg lærer mye mer av å ha, bruke, spare, investere og tjene penger enn å sitte med gjeld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...