Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yes, da er jeg hjemme fra Syden, og en glede å høre at jeg kom inn på Bygg og Miljø :) Klarerte poengkvoten på 57,4 med 0,2 poeng. Er det bad? Lurer litt på om jeg vil bli den dårligste i det kullet.

9123031[/snapback]

 

Den dårligste ligger vel på 57,4 ;) Snitt fra vgs. har ikke så mye å si vil jeg tro. Er ny sjøl, og er spent på åssen det blir på Gløs :)

Lenke til kommentar
Yes, da er jeg hjemme fra Syden, og en glede å høre at jeg kom inn på Bygg og Miljø :) Klarerte poengkvoten på 57,4 med 0,2 poeng. Er det bad? Lurer litt på om jeg vil bli den dårligste i det kullet.

9123031[/snapback]

 

Om du vil være dårligst i kullet beror nok mer på hvordan du fikk det snittet, enn hva slags snitt du har, tror ikke det er så mye å bekymre seg for, like etter jeg begynte var jo bygg et åpent studium.

 

AtW

Lenke til kommentar

Haha zePTHFSZYyr (sånn det uttales, stemmer? :) ) Var AiT og Teknostart i fjor (i tillegg til nyvalgt leder i bedriftskomité, og fadder). Eneste jeg krevde var at ingen gjorde AiT utenom skoletiden ;)

 

edit: men det var temmelig oppegående folk jeg hadde, så det var ikke neo stort behov for å være bitch heller.

Endret av cecolon
Lenke til kommentar

Jeg var en smule ironisk, cecolon. Jeg klarte meg bra ved å jobbe godt i skoletiden og ikke noe utenom, men jeg kommer nok ikke til å fraråde studentene mine å jobbe utenfor skoletiden. Uansett kommer vel fadderne til å sørge for at den første pilsen sprettes klokka 1600, som vanlig.

Lenke til kommentar

Ansvar? Ansvar for hva?

Eneste ansvaret du har er at du blir full og at de du henger med blir fulle, kan ikke akkurat kalles et ansvar. Forskjellen mellom å være fadder og å være fadderbarn er at du har større sjans på damene som fadder enn fadderbarn ;)

Lenke til kommentar

Løgn.

 

Faddere har ansvar for å gi omvisning, hooke opp folk til sms-opplegget, finne folk som faller utenfor drittsystemet, dra på Pirbadet, stille leiligheten sin til disposisjon til trashfest etc. I tillegg virker de mer desperate på slutsa, så den påstanden falsifiseres.

Lenke til kommentar

Haha, hvilken verden lever du i? Du får det ansvaret du vil ha. Å fortelle 8 stk at de skal sende SMS til et nummer er ikke særlig hardt. Folk som faller uttafor faller uttafor, gir nå faen. Du må ikke dra på noe du ikke vil, Pirbadet står ikke på min plan for å si det sånn. Om du bruker din, parken eller noen annens leilighet til vors er samma faen. De virker mer desperate fordi de får seg noe ;)

Lenke til kommentar
Jeg var en smule ironisk, cecolon. Jeg klarte meg bra ved å jobbe godt i skoletiden og ikke noe utenom, men jeg kommer nok ikke til å fraråde studentene mine å jobbe utenfor skoletiden. Uansett kommer vel fadderne til å sørge for at den første pilsen sprettes klokka 1600, som vanlig.

9126231[/snapback]

 

16:00 var jo sent, husker vi startet kl tre eller før :p ang jobb så kommer det ann på husleie og forbruk, jeg foreslår at man ser det ann. Det er ikke vits å gjøre mer enn man må, det er mer enn nok å gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg lever i sanseverden, mens du tydeligvis lever i idéverden :p

 

Neida. Tror vi har hatt vidt forskjellige erfaringer rundt fadderuka. Jeg har vært med to ganger og trives best som fadderbarn. Syns fadderordningen er noe herk, eneste grunnen til at jeg er med er for å bli full. Sluts skaffer jeg uansett :cool:

Lenke til kommentar

I sesong 1 tilhørte jeg Institutt for historie og klassiske fag (IHK) (Faddergruppe bestod av folk fra historie og middelalderkunnskap, de avskummene).

I sesong 2 tilhørte jeg Institutt for kunst- og medievitenskap (IKMV) (Faddergruppe bestod av filmvitere og medievitere, de avskummene)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...