Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hepphepp, jeg fikk plass på datateknikk. Nå var jeg egentlig innstilt på at jeg ikke ville få plass, og skulle gjøre andre ting i år, men blir nok til at jeg tar plassen.

 

Må vel kanskje skaffe meg skikkelig jobb og hybel og, kan ikke bo hjemme når jeg er universitetsstudent :p

Lenke til kommentar
Fysmat ftw =p Kan bli artig.

 

En ting en kan merke seg er at selv om mange spådde lavere poenggrenser i år på siv.ing.studiene ved NTNU pga kravet om minst 4 i 3mx, så har poenggrensene i de fleste tilfeller steget. Se her

9114120[/snapback]

 

Det er jo gode tider om dagen, da går søkertallene opp, og alle som begynner nå timer det slik at de akkurat kommer i en nedgangsfase igjen :)

 

AtW

Lenke til kommentar
Tror ikke det kommer en "nedgangstid" for sivil ingeniører i nærmeste framtid.. Voksende global industri. My guess..

9114222[/snapback]

 

Nei, det har jo lenge vært relativt gode tider, men man merker jo allikevel en viss forskjell, det er feks langt enklere nå, enn da jeg begynte. Men sånn det er her til lands, så er det jo stort sett alltid bruk for folk med litt "hard" kompetanse.

 

AtW

Lenke til kommentar

Det er Xp 64-bit også, derfor jeg ble litt overrasket over at det ikke var til 2003, når de tross alt har endel av de dyre 2003-variantene der, så jeg hadde egentlig et lite håp om at det var en image med begge versjoner..

 

AtW

9098639[/snapback]

Da er du heldig, får kun frem Vista 64bit selv, typisk nok.

Endret av Ueland
Lenke til kommentar

Jeg er klar for Energi og Miljø. Gleder meg til å se hvordan jeg liker selve sivilingeniør delen. Har forstått det slik at jeg kan søke via samordna opptak med vanlige poenggrenser hvis jeg heller vil prøve litt økonomi via IndØk neste år, da studiene er like de første 2 årene.

 

Gleder meg til å komme i gang. Flere som skal på Energi og Miljø her? :)

Endret av Morth
Lenke til kommentar
Er det slik at det er kun engelske lærebøker som gjelder på kursene

Matematikk 1,2,3 osv.. Tenker spes på TMA4100?

9116929[/snapback]

 

Ja. Man bruker den samme boken i matte 1 og matte 2. En svær bibel på rundt 1000 sider på engelsk: Calculus, Edwards and Penney, 6e. Matte er heldigvis ikke det verste faget å ha på engelsk, for alle de vanskelige ordene er jo gjerne vanskelige på norsk også.

Endret av pengolf
Lenke til kommentar
Dersom alle datoene er satt skal jeg bare ha to eksamener, resten prosjektarbeid + semesteroppgave... allikevel klarer de å sette meg fast i bartebyen til 17. desember :S Bastards!

9118327[/snapback]

Det er jo ganske tidlig dato å ha eksamen på. Selv hadde jeg min siste eksamen i år den 19. juni, og det er ikke helt uvanlig og ha eksamen den 21. desember.

Endret av CAT0
Lenke til kommentar
Jeg er klar for Energi og Miljø. Gleder meg til å se hvordan jeg liker selve sivilingeniør delen.  Har forstått det slik at jeg kan søke via samordna opptak med vanlige poenggrenser hvis jeg heller vil prøve litt økonomi via IndØk neste år, da studiene er like de første 2 årene.

 

Gleder meg til å komme i gang.  Flere som skal på Energi og Miljø her? :)

9115338[/snapback]

 

Jeg kom også inn på energi og miljø. Skal bli spennende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...