Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vet ikke om karakterstatistikkene ligger på nettet? Og er det normalfordeling? Fikk en D i matte 2. Hadde en dårlig dag på eksamen. Trodde jeg kunne klare en B. Er det verdt å ta det opp igjen neste år? Vil helst ikke ha dårligere karakterer enn C, og framtidige arbeidsgivere vil vel vektlegge matte 2 en del?

Lenke til kommentar
Du vet ikke om karakterstatistikkene ligger på nettet? Og er det normalfordeling? Fikk en D i matte 2. Hadde en dårlig dag på eksamen. Trodde jeg kunne klare en B. Er det verdt å ta det opp igjen neste år? Vil helst ikke ha dårligere karakterer enn C, og framtidige arbeidsgivere vil vel vektlegge matte 2 en del?

9096421[/snapback]

 

Det spørs vel litt på hvor gode tider det er og slikt, det skader jo ikke å ha gode karakterer, men samtidig tror jeg neppe det er et stort problem å ha en dårlig krakater i matte2, spørs litt på hva slags folk du kunne tenke deg å jobbe hos også, som en en hovedregel er jo de jobbene som er mest opptatt av karakterer de verste :) (det er såklart smak og behag)

 

AtW

Lenke til kommentar
Du vet ikke om karakterstatistikkene ligger på nettet? Og er det normalfordeling? Fikk en D i matte 2. Hadde en dårlig dag på eksamen. Trodde jeg kunne klare en B. Er det verdt å ta det opp igjen neste år? Vil helst ikke ha dårligere karakterer enn C, og framtidige arbeidsgivere vil vel vektlegge matte 2 en del?

9096421[/snapback]

Det er stort sett bare den første jobben og evt. sommerjobber som kommer til å se på karakterene dine som noe utslagsgivende. Tviler på at de vektlegger så mye de tidlige karakterene uansett, i tillegg vet de ikke så mye om alle fagene, så en D er som oftest en D, uansett om den kommer i matte2, ex.phil eller vassdragsteknikk.

Lenke til kommentar
Er det ingen 64-bit-versjon av win2003 på MSDNAA, eller er både 32-bit og 64-bit med i "2003-pakka"

 

AtW

9098097[/snapback]

Såvidt jeg har sett er det kun Vista som er tilgjengelig som 64bit desverre, litt synd da jeg ønsker å få kompilert et par av programmene jeg koder på i 64bit og Vista er ikke særlig stabilt....

Lenke til kommentar
Er det ingen 64-bit-versjon av win2003 på MSDNAA, eller er både 32-bit og 64-bit med i "2003-pakka"

 

AtW

9098097[/snapback]

Såvidt jeg har sett er det kun Vista som er tilgjengelig som 64bit desverre, litt synd da jeg ønsker å få kompilert et par av programmene jeg koder på i 64bit og Vista er ikke særlig stabilt....

9098362[/snapback]

 

Det er Xp 64-bit også, derfor jeg ble litt overrasket over at det ikke var til 2003, når de tross alt har endel av de dyre 2003-variantene der, så jeg hadde egentlig et lite håp om at det var en image med begge versjoner..

 

AtW

Lenke til kommentar
Da var jeg inne på NTNU. 55,9 for å komme inn, jeg hadde 60(62 med alderspoeng) :) PuP, here I come!

9101591[/snapback]

 

Du vet hva det går ut på? Før het linja maskin, men de bytta navn fordi så få jenter søkte seg dit. Etter navnebyttet har jenteandelen gått i været. Dette sier mye om hvor lite folk setter seg inn i hva de egentlig har søkt på. Mange føler seg snytt etter at de har begynt på studiet. Det gjelder ikke minst energi og miljø, som stort sett er elektronikk.

Lenke til kommentar
Da var jeg inne på NTNU. 55,9 for å komme inn, jeg hadde 60(62 med alderspoeng) :) PuP, here I come!

9101591[/snapback]

 

Du vet hva det går ut på? Før het linja maskin, men de bytta navn fordi så få jenter søkte seg dit. Etter navnebyttet har jenteandelen gått i været. Dette sier mye om hvor lite folk setter seg inn i hva de egentlig har søkt på. Mange føler seg snytt etter at de har begynt på studiet. Det gjelder ikke minst energi og miljø, som stort sett er elektronikk.

9102488[/snapback]

 

Fullstendig klar over at det hette maskin før. Var den linja som jeg følte appellerte mest til meg(bortsett fra nano, men det er hardt å komme inn på). Har også snakka med flere som går og har gått der, og det høres mer enn fristende ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...