Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er studass i algoritmer og datastrukturer i år.  :love:

9053624[/snapback]

 

Kan man spørre hva du fikk? Jeg har noen ubekreftede rykter om at folk som fikk C blir stud.asser, jeg håper virkelig at dette ikke stemmer.

9079578[/snapback]

Det stemmer at folk med C har vært studass i AlgDat. Kjenner selv til noen som var det i fjor, MEN i år tviler jeg på at noen uten A er studass. AlgDat hadde nemlig ny (flink) foreleser i fjor og eksamen var betydlig lettere enn tidligere år.

Dermed fikk mange flere A (til og med jeg! :thumbup: ).

Derfor vil jeg tro at alle studassene har A i år (kanskje noen med B)

(Om de kan noe mer enn de som hadde C tidligere er en annen sak)

Det kan også nevnes at ikke engang alle undassene hadde A i fjor..

Lenke til kommentar

Kjenner en som ble algdat-studass med E. Han hadde bare søkt masse jobber, så var det den han fikk. Hadde det ikke vært for at han fikk tak i LF fra året før hadde han ikke kunne hjulpet med noen ting.

 

Ettersom jeg ikke har studass-jobb kan jeg ikke få dere som barn der, derfor må jeg bare oppforde alle, _AL-LE_, til å bli med på UKA. Mye mer morsomt enn ITGK.

Lenke til kommentar
Når kommer statistikken over karakterene i fagene man hadde på vårsemesteret?

9068316[/snapback]

tror kanskje det er etter at alle klagene er behandlet.

 

 

hmmm, ser frem til UKA, ja. :)

9084374[/snapback]

 

Isåfall må man vente lenge, har opplevd behandlingstid på godt over et halvår.

 

AtW

Lenke til kommentar
Når kommer statistikken over karakterene i fagene man hadde på vårsemesteret?

9068316[/snapback]

tror kanskje det er etter at alle klagene er behandlet.

 

 

hmmm, ser frem til UKA, ja. :)

9084374[/snapback]

 

Isåfall må man vente lenge, har opplevd behandlingstid på godt over et halvår.

 

AtW

9084405[/snapback]

ja. statistikken over fagene jeg hadde høsten 06 kom langt ute på våren.

Lenke til kommentar
Jeg er studass i algoritmer og datastrukturer i år.  :love:

9053624[/snapback]

 

Kan man spørre hva du fikk? Jeg har noen ubekreftede rykter om at folk som fikk C blir stud.asser, jeg håper virkelig at dette ikke stemmer.

9079578[/snapback]

Jeg fikk en A. Ellers stemmer det EirikO sa.

Lenke til kommentar
Jeg fikk en A.

9085774[/snapback]

 

Skryt litt mer! Vær så snill!

9086873[/snapback]

Håper alle fikk med at jeg også fikk A!

Men som sagt var eksamen ganske lett, så det var ingen stor prestasjon og få A i fjor... Alle andre år er prestasjonen betydlig større.

Lenke til kommentar
Klagde på eksamen i fjor vår, fikk svar i januar. Så ja, kan ta sin tid.

 

Noen som vet når det offentliggjøres hvilke artister som er med på UKA?

9084424[/snapback]

De pleier vel å komme med en headliner på immen, så er det vel litt drypp i ny og ne fram mot programslipp. Datoen for dette vet jeg ikke, det blir vel også offentliggjort på immen.

Lenke til kommentar
Noen som har funnet karakterstatistikker over matte 2? Fikk D og lurer på om det er noe poeng i å ta opp faget neste år.

9085769[/snapback]

 

Tja, kanskje? Går vel også an å klage, men det skal mye til å få bedre karakter i matte.

9089760[/snapback]

Matte er vel et sånt fag som man lett kan vurdere med enten rett eller galt, og få en karakter på grunnlaget av antall riktige svar. Så tror man ikke kan tjene så mye å klage i mattefag. Det eneste er vel når de formelle tingene ikke har vært i orden, men da må man vel ta en ny eksamen.

Lenke til kommentar
Det finnes litt å hente på "en god del riktig, men feil svar"-poengene. Nok til å kunne gå opp en karakter med en snill sensor, hvertfall.

9094034[/snapback]

 

Ja, selv om man ikke har så mye å hente i matte/fysikk, så er det delvis opptil skjønn hvor mye man har misforstått når man gjør en feil, om det tolkes som slurvefeil eller fundamental mangel på forståelse (eller noe i mellom).

 

Dog har jeg en nagende mistanke om at de ikke liker å gjøre om karakterer, på disse eksamenene er det jo lett å se hvilke to karakterer man har vippet imellom, og personen har jo garantert fått den laveste av de.

 

AtW

Lenke til kommentar

Man må ha en parkeringstillatelse eller betale avgift såvidt jeg vet. Marin har en del på Gløs, en del på Tyholt, PuP holder bare til på Gløs.

 

Det er forøvrig ikke flusst med plasser og de snakker om å redusere antallet ytterligere, så bil er ikke noe godt alternativ. Buss eller sykkel om du bor langt unna er mer vanlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...