Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er studass i algoritmer og datastrukturer i år.  :love:

9053624[/snapback]

Vet du om Halaas er tilbake? Eller er det Hetland som kjører showet i år også?

9057678[/snapback]

Har hørt at Halaas er tilbake.

Faget blir vel fort litt verre med førstnevnte...

9057678[/snapback]

There is going to be pain, a lot of pain.

Lenke til kommentar
Ka-ching, jeg hadde to kvinnelige stud.asser i vårsemesteret (ei i analyse 2 samt ei i laboratoriet i org. kjemi) samt 4 stykker i fjorhøst (tre stykker i gen.kjemi samt ei i analyse 1). ^_-

Heiteste stud.assen er uansett en smekker mann fra Stavanger som ikke liker L'Hôpital.

9058370[/snapback]

Søtt. :)

Ang. MA1301 så kan jeg si at dette er det kjekkeste faget jeg har hatt til nå. Det krever kun vgs, og er derfor ikke så hardt, men det man lærer her er både nyttig og artig, så jeg anbefaler det virkelig.

Lenke til kommentar

Hmm, da blir det vel tallteori på meg da. Må ha det før eller siden (obligatoriske 60 poeng i matematiske emner) så da er det sikkert fint å ha det nå. :-)

Timeplanen til høsten ser ganske fin ut:

MA1201 - Lineær algebra og geometri

MA1301 - Tallteori

KJ1030 - Uorganisk kjemi

Lenke til kommentar

Nei, han har aldri hatt det faget før tror jeg. (Idun Reiten hadde det forrige høst.)

Han er utrolig dyktig og alt, men han pleier å forelese høyere kurs, slik at elevene som tar faget kan lese mest selv.

Jeg hadde ham i topologi, og fikk veldig sansen for mannen, men han kan ikke forelese. :p

Lenke til kommentar

Ah, skjønner. Vi får se hvordan det hele utarter seg.

Jeg har en nabo som er Lin.Alg-nerd av første klasse, samt at den ene "samboeren" min kom seg gjennom fagene med to B'er. Får støtte meg til de om foreleseren skulle vise seg å være mindre god.

Begynner å glede meg så smått til fadderuken. Får håpe på god tilvekst av unge studiner til MLREAL. ^^

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Nei, han har aldri hatt det faget før tror jeg. (Idun Reiten hadde det forrige høst.)

Han er utrolig dyktig og alt, men han pleier å forelese høyere kurs, slik at elevene som tar faget kan lese mest selv.

Jeg hadde ham i topologi, og fikk veldig sansen for mannen, men han kan ikke forelese. :p

9059547[/snapback]

Idun Reiten er en av de bedre matteforeleserene. Og så har hun tidenes tavletørketeknikk, waay bedre enn Ivar Amdal.

Forresten, noen som har noen formening om Kristian Gjøsteen?

Forresten, DrKarlsen, har du hatt GK Datamaskiner? Ihvertfall da jeg tok det var det et sweet fag hvis man hadde vært borti Internett© eller en Personlig Datamaskin tidligere.

Lenke til kommentar

9059547[/snapback]

Idun Reiten er en av de bedre matteforeleserene. Og så har hun tidenes tavletørketeknikk, waay bedre enn Ivar Amdal.

Forresten, DrKarlsen, har du hatt GK Datamaskiner? Ihvertfall da jeg tok det var det et sweet fag hvis man hadde vært borti Internett© eller en Personlig Datamaskin tidligere.

9066580[/snapback]

Tviler på at DrKarlsen er interessert i å lære mer om datamaskiner enn nødvendig.

Hadde Gjøsteen i faget TMA4155 - «Kryptografi, introduksjon» i høst. Koselig kar.

Lenke til kommentar

Brukerkurset (A, B) er en forenklet versjon hvor de har slått sammen mye av pensumet fra fagene Analyse I, Analyse II, Flerdim, Linalg I og Linalg II. Man får i tillegg bruke Rottman samt grafisk kalkulator. Det er såvidt jeg har forstått det et vanlig fag for diverse kjemikere/biologer som ikke skal regne så mye matte senere.

Det er et mye enklere fag, folk som går fra Analyse I til brukerkurset oppnår som regel 2-3 karakterer bedre (to i klassen min gikk fra 2xF til C og B).

Lenke til kommentar

9059547[/snapback]

9066580[/snapback]

Kristian vet mye om alt, og er dyktig til å lære fra seg. Anbefales.

Jeg tror nok jeg tar det enkleste datafaget jeg kan ta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...