Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Litt mer enn 110kr/timen.

9048715[/snapback]

Burde da vært mer. Man tjener jo mer i kassa på Rimi.

9048987[/snapback]

Men så er også jobben mer fleksibel, man kan rette øvinger på bedpresser, i tilegg så er det så bruker man gjerne litt mindre tid enn antallet timer man får betalt for, selv om man forbereder seg godt, og retter på en litt mer omstendig måte enn "SLF".

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Praksislønna for studasser er nok høyere enn 110, ja. Det var den ihvertfall for meg. ^^

9052786[/snapback]

Jeg er studass i IT1101 til høsten, pokker ikke mye mer enn 110,- kr i timen der.

Edit: Selvfølgelig blir timelønna en del høyere... skal vel snike meg til å få sim til å gjøre litt av arbeidet mitt.

Endret av jurg
Lenke til kommentar

Hvordan er dt med leiligheter i Trondheim? Er det en del ledige, eller blir det et megastort rush når Hovedutvalget er ute? Da er jeg nemlig i Syden, og jeg vet ikke helt 100 % om jeg kommer inn på studiet jeg vil på. Så jeg lurer på hva jeg kan gjøre. Vi er 3 gutter ;)

Lenke til kommentar
Hvordan er dt med leiligheter i Trondheim? Er det en del ledige, eller blir det et megastort rush når Hovedutvalget er ute? Da er jeg nemlig i Syden, og jeg vet ikke helt 100 % om jeg kommer inn på studiet jeg vil på. Så jeg lurer på hva jeg kan gjøre. Vi er 3 gutter ;)

9054352[/snapback]

Det blir et megastort rush.

Lenke til kommentar
Kan man bli studass fra og med andre års studium? Og hvor mange stillinger som studass er det egentlig man konkurrerer om? For det er vel slik at studentene med de beste karakterene får disse stillingene?

9054359[/snapback]

Det er fra andre året, ja. Må jo først hatt faget...

Antallet stillinger i de forskjellige fagene varierer med antall studenter som tar faget. I f.eks. matte1 er det 50 stillinger. (25 i grupper og 25 i auditoiret). I andre fag er det kanskje bare 1 eller 2.

Hvem som får stillingene avhenger nok veldig mye av karakterer og om man har vært studass (i faget) før. Men f.eks. befalskole trekker opp.

I de fleste fag må man nok ha minst B for å bli studass, men enkelte fag sliter og tar folk med C (kanskje D også..)

Du kan også se litt her: http://www.ntnu.no/studentservice/studentassistent I pdf'ene står antall stillinger og antall timer++

Endret av EirikO
Lenke til kommentar

Ka-ching, jeg hadde to kvinnelige stud.asser i vårsemesteret (ei i analyse 2 samt ei i laboratoriet i org. kjemi) samt 4 stykker i fjorhøst (tre stykker i gen.kjemi samt ei i analyse 1). ^_-

Heiteste stud.assen er uansett en smekker mann fra Stavanger som ikke liker L'Hôpital.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...