Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Å være vant til å være flinkest ser jeg på som mer et personlig problem, enn et kollektivt, sålenge man klarer å opparbeide seg arbeidsmoral, og opprettholde selv tilliten på et fornuftig nivå, så går det greit. Jeg hadde ikke latt akkrat det være en hemsko. (derimot lar jeg det være en hemsko at fysikk på så "lavt nivå" stort sett er kjedligere :))

AtW

9008197[/snapback]

Hm, mulig jeg ikke fikk meningen min helt tydelig frem her.

I klasser med mange flinke elever kommer det helt sikkert til å være noen som ser det som et mål å være bedre enn alle de andre. Det er for så vidt greit nok, og plager meg i utgangspunktet ikke - jeg er ikke en av disse selv. Jeg har alltid jobbet med skolen for min egen skyld, men jeg har fortsatt opplevd å ha medelever som ønsker å få en konkurranse ut av det, ved hele tiden å sammenligne seg med de andre.

Det er dette jeg synes skaper dårlig miljø, og som jeg ser for meg at lettere kan forekomme på studier med høye inntakskrav og dermed flere "flinke" elever. Jeg bryr meg overhodet ikke om hvordan jeg gjør det i forhold til andre elever selv, men hvis andre er veldig opptatt av det, så vet jeg ikke om det er en slik klasse jeg har lyst til å havne i. Det bør jo være et litt trivelig studiemiljø også, eller hva? Igjen - det kan hende det er helt på jordet at jeg tenker slik om studiet.

Uansett var det den litt større interessen for selve fagfeltet som fikk meg til å velge kjemi i stedet for nano! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man har en såpass homogen gruppe som teknologer (hvorav 80% er sivilingeniører og 80% jobber i privat sektor), kan man gi beng i denne debatten.

(Trodde forøvrig aldri jeg skulle se DrKarlsen beskylde andre for å være for pirkete. ^_^ )

Endret av trøls
Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over at bakover-tasten er upresis, så det blir ofte å trykke oppover i steden for, med medfølgende konsekvenser.

9034756[/snapback]

Gjør som meg. Åpne kalkulatoren, ta ut knappen. Skjær den i tre biter slik at bak og frem er for seg selv og opp-ned-delen er løs i midten.

Fungerer veldig bra.

Lenke til kommentar
Hahah, hp30s hax. Det trenger vi mer av. Har prøvd å finne sånne før, uten hell.

Har du flere?

9044220[/snapback]

Skru opp kalkulatoren. Hell på litt bensin (ikke for mye). Tenn på. Nyt synet, og fullfør kvelden ved å bruke l'Hopitals for alt den er verdt.

Lenke til kommentar
Hahah, hp30s hax. Det trenger vi mer av. Har prøvd å finne sånne før, uten hell.

Har du flere?

9044220[/snapback]

Skru opp kalkulatoren. Hell på litt bensin (ikke for mye). Tenn på. Nyt synet, og fullfør kvelden ved å bruke l'Hopitals for alt den er verdt.

9046061[/snapback]

Hvorfor hater du meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...