Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SiT er på krigsstien for å lage livet surt. I dag har de gått rundt på Moholt og sjekket fellesrom for om de er rene og pene. Inteligent å gjøre det i midten av Juni!

Logikken blir: Vaske over hele fellesrommet inkl. ta oppvasken til de som har reist hjem og finne et lurt sted å legge skoene dems, eller dele boten på 500kr på 4 ... Vanskelig spørsmål ..."

Lenke til kommentar
SiT er på krigsstien for å lage livet surt. I dag har de gått rundt på Moholt og sjekket fellesrom for om de er rene og pene. Inteligent å gjøre det i midten av Juni!

8849542[/snapback]

De hadde valget mellom å gjøre det midt i eksamensperioden eller i perioden etter, men jeg forstår helt klart problemene rundt det. Poenget deres er at de ikke tolererer at folk ikke rydder opp etter seg, spesielt før de reiser vekk for 2+ måneder.

Lenke til kommentar
Det kan være de har dratt frem ovnen, og det ikke ser bra ut bak der? Vasket skap og sånn? Ellers er bildene så dårlige at det er vanskelig å se om gulvet er helt rent.

8849911[/snapback]

Tvilsomt. Jeg var i dusjen da de var der, så de har nok stukket hodet inn og funnet ett eller annet som de mener ikke er bra og lagt igjen en lapp.

Lenke til kommentar

Skal til bartebyen til helga for å finne et sted å bo. Ingen enkel oppgave vil jeg påstå. Skal leie en leilighet for to, men alt som er i grei avstand til gløshaugen blir jo utleid etter en dag på finn.no. Humpf.

Uansett, jeg blir altså med i deres rekker til høsten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...