Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor ikke trene på NTNUI?

6630562[/snapback]

Fordi jeg fant ut at det gikk bort mye tid på å vente. Kan hende det er bedre på Gløshaugen. Får se det an i løpet av høsten.

6632755[/snapback]

Tja, det kommer da heeeelt ann på hvilken tid av døgnet du trener på da.

Og, spør deg selv, er det verdt å betale x-antall tusen kroner mer i halvåret

for å ikke planlegge treningstiden sin litt?

mvh

Lenke til kommentar

Jeg har erfaringer fra Dragvoll hvor det ble veldig mange irriterende pauser i treningen pga stor pågang på enkelte "stasjoner".

Den ordningen jeg har kan forklares med to ord: "snill pappa". :p

Kan hende jeg flytter treningen til Gløshaugen etter at jeg har sjekket forholdene der.

Lenke til kommentar

Jeg trente en liten stund på Gløshaugen, og det gikk veldig bra. Bare jeg var ferdig til kl. 4 gikk alt fint, minimalt med venting. Men hvis du skal trene om kvelden i uken kan du bare glemme det. Da tar det tid å bevege seg fra apparat til apparat, i tillegg til venting på apparatet.

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar

Jeg har bøker for hele 1. året på Datateknikk til salgs nå. Tilnærmet ubrukt alle sammen. Ta kontakt på PM hvis du er interessert :)

Oi, ble visst 2 etter hverandre. Beklager.

*bøker sannsynligvis solgt*

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar
Hvilke fag (fagkoder) skal du ha?

6644537[/snapback]

lurer egentlig bare på kjemifaget jeg skal ha i 2. semester. fant ikke fagkoden til det på studweb akkurat nå.

6645852[/snapback]

Hvilken linje skal du gå?

*nysgjerrig på om du skal ha Ystenes*

Benytter med det samme sjansen til å si lykke til til alle nye NTNU-studenter. Studentmiljøet i Trondheim er topp :) Det er bare å glede seg.

Sånn angående bolig, så bruker ting å roe seg ned og ordne seg bare folk får begynt på skolen. Det er bare sånn uka før og uka med skolestart det er helt håpløst kaotisk (tror jeg iallfall).

Bor selv på Nardo, litt utpå til og med, bruker 20 min på å gå til skolen, og skal man gå Geo, eller enkelte linjer på bygg bor jeg helt utrolig bra til, for nå bruker jeg bare 8 min på å gå til skolen (som er på Lerkendal og ikke på Gløshaugen)

Det er helt OK å bo på Nardo, ikke så kjempesentralt, men heller ikke ille. Det er alltid noen andre som skal samme veien, så taxiproblemer har jeg iallfall aldri hatt :)

Coppernica

Lenke til kommentar

skal gå prod. og prod.utv.

tror jeg skal ha ham. har hørt en del forskjellige ting om han. noen sa at han var en veldig god lærer, mens en nabo av meg sa at han bare skrøyt av ungene sine, og klaget på hvor dumme og slappe studentene er.

Lenke til kommentar

TWA:

Jeg vet ikke om han har PuP, men jeg syns i grunnen hele beskrivelsen over passer. Han maser mye om hvor udugelige vi er, og hvor helt ubeskrivelig lure, og fantastisk intelligente barna hans er. Men han legger seg på en linje med lite overraskelser på eksamen, og gode muligheter for å få et godt resultat. Samtidig som jeg faktisk husker på litt grunnleggende kjemi, selv et par år etter at jeg gjennomførte faget hans :)

Lenke til kommentar
TWA:

Jeg vet ikke om han har PuP, men jeg syns i grunnen hele beskrivelsen over passer. Han maser mye om hvor udugelige vi er, og hvor helt ubeskrivelig lure, og fantastisk intelligente barna hans er. Men han legger seg på en linje med lite overraskelser på eksamen, og gode muligheter for å få et godt resultat. Samtidig som jeg faktisk husker på litt grunnleggende kjemi, selv et par år etter at jeg gjennomførte faget hans :)

6665419[/snapback]

Jeg slutta faktisk på kjemilinja mye pga han.

Må si jeg blir litt kvalm hver gang jeg leser om de inteligente barna hans i media.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...