Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så at jeg kan få forlenget frist på masteroppgave om jeg vil, fordi jeg er undass mens jeg skal skrive den. ("Vi gjør oppmerksom på at de som er tilsatt som vit.ass. eller und.ass. får forlenget tid i forhold til hvor mye de arbeider.") Noen som vet hvor mye tid det er snakk om?

Lenke til kommentar

fag som går både høst og vår(typ matte3). Må man vente helt til konten for å ta faget om igjen(levert blankt) ? Eller kan man ta det i vårsemesteret?

Jeg vil tro du kan melde deg opp i matte 3-emnet som går om våren, få godkjent øvingsopplegg og så ta den eksamenen. Mulig det teller som at du tar opp faget, men jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Er man pålagt å møte opp en halvtime før eksamen, eller er det bare en god vane?

Jeg har alltid kommet ca 15-5 minutter før kl 09.00 simpelthen fordi jeg ikke gidder å sløse tid på å ikke få lov til å gå igjennom notanene mine.

Lenke til kommentar

Nei. Kommer du før 09:00 er det ingen som stopper deg, selv om eksamenslydklippet har begynt å spille. Kommer du noen minutter etter 09:00 kjefter en gammel dame på deg, og så får du ta eksamen likevel.

Min regel er å være der ca. 08:50, slik at jeg får satt meg ned og gjort meg klar før de spiller av lydklippet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nei. Kommer du før 09:00 er det ingen som stopper deg, selv om eksamenslydklippet har begynt å spille. Kommer du noen minutter etter 09:00 kjefter en gammel dame på deg, og så får du ta eksamen likevel.

Min regel er å være der ca. 08:50, slik at jeg får satt meg ned og gjort meg klar før de spiller av lydklippet.

Takk skal dere ha :)

Ser på Studweb at jeg har ulike kandidatnummer for hvert enkelt fag. Er dette noe jeg burde skrive ned og ha med i morgen, eller får man det oppgitt der og da? (Mener vi fikk dette på midtsemesterprøver)

Lenke til kommentar

Har NTNU prøvd å sperre Spotify fra nettet eller noe? Får opp feilmeldingen under et par ganger om dagen, og musikken pauser et par sekunder.

attachicon.gifScreenshot 2014-12-05 at 13.23.44.png

Tror bare det er en bug. Får også opp den meldingen av og til, men fungerer fint noen sekunder senere.

Den er grei! Satser på jeg finner rett hall i Trondheim Spektrum i morgen da :p

Henger lister med navn og hvilken hall du skal være i på spektrum.

Lenke til kommentar

Den er grei! Satser på jeg finner rett hall i Trondheim Spektrum i morgen da :p

Hvis det er din første eksamen ville jeg møtt opp tidligere enn 8.50, slik at du slipper å bli stresset hvis du ikke finner lokalet eller lignende. Selv møter jeg også opp rundt 8.50, men da føler jeg i grunnen at de fleste allerede er ankommet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...