Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er førsteårsstudent på NTNU, og lurer bare på når det er normalt å begynne vårsemestret? Ser i studiekalenderen at offisiell semesterstart er 5. januar, men begynner man da med forelesninger?

Lite vits å komme til den offisielle semesterstarten etter jul slik jeg ser det. Noen få dager ekstra hjemme, som prosentvis kan utgjøre ganske mye ferieforskjell i julen, er mye mer verdt enn noen få dager ekstra på gløs.

Den første uka er jo best! Man blir kjent med nye forelesere og får en rolig start på semesteret. Å dukke opp først en uke senere blir som å dra til seg selv med boksehanske.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fornøyd med den oppfreshede NTNU-siden dere?

Synes den moderne websidedesign moten som NTNU.no har kastet seg på er gay. For "fresht" for meg. Windows har det også gått nedover med etter min mening, for mye fancy dilldall og for "fresht" design der også. En av hovedgrunenne til at jeg har byttet til Mac.

Endret av Shushi
Lenke til kommentar

Synes statistikken "90% får seg jobb innen 4 måneder", som de har valgt å plassere på forsiden, ikke er veldig imponerende. Sagt på en annen måte betyr jo det at 10% av studentene som går ut av NTNU er arbeidsløse i minst 4 måneder før de får seg jobb. Når tallene for det er betydelig bedre for sivilingeniører, kunne de like godt droppet det.

Lenke til kommentar

Synes den moderne websidedesign moten som NTNU.no har kastet seg på er gay. For "fresht" for meg. Windows har det også gått nedover med etter min mening, for mye fancy dilldall og for "fresht" design der også. En av hovedgrunenne til at jeg har byttet til Mac.

(...) Mac er gay, Mac er gay, shalalala...., Mac er gaaaayy, shalalalalala....

Lenke til kommentar

Mac er deilig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synes statistikken "90% får seg jobb innen 4 måneder", som de har valgt å plassere på forsiden, ikke er veldig imponerende. Sagt på en annen måte betyr jo det at 10% av studentene som går ut av NTNU er arbeidsløse i minst 4 måneder før de får seg jobb. Når tallene for det er betydelig bedre for sivilingeniører, kunne de like godt droppet det.

Teller vi med fussmatt her?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Du har til fredag å skaffe deg dem. Bare å koke i vei. Evt sitt oppå studassene til du har 10 poeng.

kan vel ikke koke oppgavene som har hatt innleveringsfrist? Har gjort den siste øvingen :s Slår undasser ned på kok forresten?

Endret av Bruker-182691
Lenke til kommentar

Nei, men du kan koke den som er til fredag, poeng for den er jo ikke utdelt, eller mener du at di mangler 10 poeng selv om du får alt rett?

Har ikke hørt om noen som har fått problemer etter en kok* det og det er godt kjent at koking er vedlig utbredt i faget.

*Untatt at de ikke kan stoffet selvsagt.

Endret av Battaman
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Nei, men du kan koke den som er til fredag, poeng for den er jo ikke utdelt, eller mener du at di mangler 10 poeng selv om du får alt rett?

Har ikke hørt om noen som har fått problemer etter en kok* det og det er godt kjent at koking er vedlig utbredt i faget.

*Untatt at de ikke kan stoffet selvsagt.

Stemmer, mangler 10 poeng etter den siste :)

Lenke til kommentar

Jo, men den er av den gode typen gay.

Endret av Shushi
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Stemmer, mangler 10 poeng etter den siste :)

Inkludert bonuspoeng for hastighet?

Ja haha, men man får 40% poeng på gamle praksisøvinger hvis de kokskjennes av studass :)

Lenke til kommentar

Fuskmatt får jo jobb med en gang. Statoil har akkutt mangel på pølseselgere

Endret av Nebuchadnezzar
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Fuskmatt får jo jobb med en gang. Statoil har akkutt mangel på pølseselgere

Er du jelly?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...