Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha startet på opptak til flygerutdanning i Forsvaret søkte jeg permisjon fra NTNU i høstsemesteret i fjor. Da jeg kom inn på flygerutdanningen, visste jeg at jeg ikke skulle fortsette på NTNU, men jeg har ikke foretatt meg noe annet enn å ikke betale semesteravgift.

 

Må jeg ta kontakt med noen ved NTNU for å informere om at jeg har avsluttet studiene mine der, eller holder det å ikke ha betalt semesteravgift, og ikke møtt opp i noen timer eller eksamener?

Lenke til kommentar

 

Jeg skal ta konten i Bedriftsøkonomi - TIØ4295. Når jeg går inn på faget på it's learning er alt av innhold slettet. Ingen gamle forelesninger, øvinger, eksamener osv. Noen som vet hvorfor eller har opplevd lignende selv?

 

Er nok bare arkivert.

 

Kan jeg "hente det ut av arkivet"? Eller er det noe faglærer må gjøre?

Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut at jeg kunne tenkt meg å jobbe med risikostyring etter studiene. Problemet er at studiet og retningen jeg går på nå nesten ikke har noen fag med risiko, men bakgrunnen kan allikevel være relevant ift en jobb innen risikostyring.

 

Derfor lurer jeg på hvilke fag jeg burde ta i tillegg for å kunne få en jobb innen dette fagfeltet. Jeg har funnet noen her:

 

TPK5160 - Risikoanalyse
T
MA4275 - Levetidsanalyse
TPK4120 - Industriell sikkerhet og pålitelighet
TIØ4201 - Risikohåndtering
TMA4265 - Stokastiske prosesser

 

Noen som har fått jobb innen risikostyring og kan si noe om dette?

 

Edit: Er dette også relevant ift. finansiell risikostyring?

Endret av logaritmemannen
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Glemte å melde meg opp til konte eksamen. Megatabbe! Nå får jeg ikke lov til å ta konten. Andre som har gått på samme smell?

Jeg meldte meg opp til ma1101 kont 9 august, men ser nå at den er 4. August, da jobber jeg fremdeles. Samme resultat som deg :-/ håpløst

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...