Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som kan anbefale et sted å få plombert antenneinngangen på en tv i Trondheim? Ble akkurat ringt opp av en lisenskontrollør, som må ha gjort et solid stykke stalker-arbeid siden jeg er folkeregistrert i hjemkommunen min og han hadde feil romnummer på meg (ergo han hadde ikke fått navnet eller telefonnummeret mitt fra SIT), med beskjed om at jeg må betale lisens (noe jeg jo ifølge loven må siden det er kabel-tv-uttak på rommet). Ser ~2 timer kabel-tv i semesteret, så det er ikke verdt det.

Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å begynne å svømme litt, men synes Pirbadet er fryktelig dyrt, og Husebybadet er så langt unna. Har jeg egentlig noen flere muligheter i Trondheim da?

NTNUI

Har sjekket det ut litt, men det er vel bare faste treninger? Hadde vært greit å dra og svømme når jeg vil.. Er heller ikke noe særlig "proff" svømmer og har aldri vært på noen svømmetreninger før :p Eller er det et lavterskeltilbud som hvem som helst kan være med på? (så lenge man kan svømme da, så klart)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor det har forsvunnet mange kanaler fra uninett multicast? Før kunne jeg se blandt annet tv norge, nå er det bare NRK og TV 2.

Det var mulig å bruke de gamle UDP-adressene fra en tidligere playlist fram til for noen dager siden, men nå virker det ikke her heller nei... Regner med at de nå tar betaling for å vise andre kanaler.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor det har forsvunnet mange kanaler fra uninett multicast? Før kunne jeg se blandt annet tv norge, nå er det bare NRK og TV 2.

Det var mulig å bruke de gamle UDP-adressene fra en tidligere playlist fram til for noen dager siden, men nå virker det ikke her heller nei... Regner med at de nå tar betaling for å vise andre kanaler.

Hvorfor i all verden skal de ta betaling for det?

Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å begynne å svømme litt, men synes Pirbadet er fryktelig dyrt, og Husebybadet er så langt unna. Har jeg egentlig noen flere muligheter i Trondheim da?

NTNUI

Har sjekket det ut litt, men det er vel bare faste treninger? Hadde vært greit å dra og svømme når jeg vil.. Er heller ikke noe særlig "proff" svømmer og har aldri vært på noen svømmetreninger før :p Eller er det et lavterskeltilbud som hvem som helst kan være med på? (så lenge man kan svømme da, så klart)

Kjør på med NTNUI. De har flere baner i bassenget, hvorav to baner er for heeelt nybegynnere som bare vil svømme litt frem og tilbake.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden skal de ta betaling for det?

Regner med at noen har lyst til å tjene penger. Står litt her: https://www.uninett.no/iptv-kanalliste

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...