Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten, er det noen her som ikke holder treningskort og kunne tenkt seg å trene SERIØST 4-5 ganger i uken? Jeg er medlem på S.A.T.S og kunne tenkt meg en treningspartner. Det tyner på motivasjonen å måtte dra ned i studioet alene såpass mange ganger i uka. :)

Lenke til kommentar
Forresten, er det noen her som ikke holder treningskort og kunne tenkt seg å trene SERIØST 4-5 ganger i uken? Jeg er medlem på S.A.T.S og kunne tenkt meg en treningspartner. Det tyner på motivasjonen å måtte dra ned i studioet alene såpass mange ganger i uka. :)

6627487[/snapback]

Jeg skal begynne å trene seriøst styrke 3 ganger i uka og kondisjon/kardio et par dager til, men dette vil foregå via NTNUI dersom treningstilbudet er holdbart.

Lenke til kommentar

kommer du i dress blir du ihvertfall lagt merke til:)

neida, de ansatte kommer i dress eller fancy kapper, studenter kommer i normale klær. pent antrekk brukes vel for å prøve å hindre folk i å møte i hullete joggebukse.

EDIT: noen som har vurdert å bli med meg og olaaaa på samfundet da?

Endret av eucalor
Lenke til kommentar

Så vi skal ikke ha dress altså?

Lurer på et par ting ang. semesterregistrering, er helt fersk. Fikk brev med pinkode osv i dag og har betalt semsteravgift og greier. Når jeg skal bekrefte utdanningsplan, må jeg velge perspektivemne første semester da? Hvis ikke jeg gjør det har jeg bare 22,5 i semestersum (og man må visst ha 30), så jeg antar at jeg må velge noe. Noen tips til hva jeg bør velge som medisinstudent?

Lenke til kommentar

6627487[/snapback]

Hvorfor ikke trene på NTNUI?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...