Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Du klarer å jobbe deg frempå selv om du gjør øvinga i dag. Du jobber deg ikke frempå ved å droppe en øving. At du var i Åre var ditt eget valg, og konsekvensen av det er at du må gjøre en øving nå på søndag kveld. Eventuelt kan konsekvensen være at du mister poeng på Matte 3 eksamen og har mindre forståelse i noen senere fag, det er jo opp til deg. Men siden du spør om råd: gjør øvinga. Du kommer ikke til å angre på det. Komplekse funksjoner er viktig :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, bruker Instabart selv. Problemet er at generelt når man går inn på It's learning gir de deg det forhåndsdefinerte dashboardet "NTNU". Jeg vil få opp "My dashboard" der med en gang., det dashboardet man kan definere selv.

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Hvis man laster ned filmer via SiT-nettet, hvor stor er egentlig sjansen for å bli tatt?

Unngå Piratebay som tracker hvis mulig.

Det burde ikke være så vanskelig, for de kjører vel ikke trackere i dag. Men om poenget er å unngå å hente linker fra TPB, så er nok det en god idé om målet er å laste ned filmer der Tøndel og kompani representerer rettighetshaverne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har hatt KULT2201 - IKT og kulturendring?

Lurer mest på hvor mye man får ut av forelesningene, eller om det er like greit å lese seg opp selv, har 15 min å komme meg fra Gløs til Dragvol om timeplanen min skal gå opp og vil helst slippe :p

Endret av Battaman
Lenke til kommentar

Noen som har hatt KULT2201 - IKT og kulturendring?

Lurer mest på hvor mye man får ut av forelesningene, eller om det er like greit å lese seg opp selv, har 15 min å komme meg fra Gløs til Dragvol om timeplanen min skal gå opp og vil helst slippe :p

Jeg ville heller satt av de fire timene til å lese pensum i en varm krok på Gløshaugen med en kopp kaffe :)
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Når man skal søke sommerjobb, går det greit å bare ta prntscrn av karakterlista fra studentweb og legge den til søknaden?

Og by the way, har noen her tips angående sommerjobb for en 2. klassing i fysmat?

Endret av Shushi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...