Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå kommer jeg vel til å bli mobbet av alle de kule kidsa i klassen. Netta en A i Eksperter i Team. Up Town!

8681347[/snapback]

DRAGVOLLER!

8681493[/snapback]

MBWHAAAAAT? Er NTH'er på min hals. Ingen dragiser på gruppa, og jobbet på oppdrag fra telenor. Vil ha meg frabedt dine "småvittige" kommentarer, takk.

Lenke til kommentar
Zethyr, hadde lab-sjefen noe fornuftig å si om eksamen i morgen? Så dere sto småprata.

8688271[/snapback]

Bare spurte om et par ting som virka hull i hodet i et par tidligere eksamenssett. I og med at særlig digitaldelen av eksamen kan være litt hairy så er det viktig å huske å:

# Tolk oppgaven i beste mening.

# Velg den vanskeligste løsningen hvis det finnes flere mulige.

# Skriv hvilke antakelser du gjør, om oppgaven er tvetydig.

Jeg spurte han om hva som er forskjellen på R(C_1 + C_2) og R(C_1 // C_2), men han kunne ikke svare på stående fot. Begge deler var et alternativ på en flervalgs, og jeg tippet at '//' betydde 'parallellkoblet med', selv om det vanligvis skrives '||'.

Lykke til, btw^^.

Lenke til kommentar
Zethyr, hadde lab-sjefen noe fornuftig å si om eksamen i morgen? Så dere sto småprata.

8688271[/snapback]

Bare spurte om et par ting som virka hull i hodet i et par tidligere eksamenssett. I og med at særlig digitaldelen av eksamen kan være litt hairy så er det viktig å huske å:

# Tolk oppgaven i beste mening.

# Velg den vanskeligste løsningen hvis det finnes flere mulige.

# Skriv hvilke antakelser du gjør, om oppgaven er tvetydig.

Jeg spurte han om hva som er forskjellen på R(C_1 + C_2) og R(C_1 // C_2), men han kunne ikke svare på stående fot. Begge deler var et alternativ på en flervalgs, og jeg tippet at '//' betydde 'parallellkoblet med', selv om det vanligvis skrives '||'.

Lykke til, btw^^.

8688311[/snapback]

Takk det samme. Forventer ingen god karakter i det faget, men kan gjøre det helt ok hvis ikke analogdelen tar helt av.

Lenke til kommentar

Velkommen til StudentWeb. Her får du tilgang til data om deg som student.Sorry! The system is unavailable for 4 hours (until 22:04 24. May 2007 norwegian time) due to system maintenance.

Flott, jeg som skulle se hvor jeg har eksamen i morgen!

Lenke til kommentar
Hergum(?) har en tendens til å være ganske streng på eksamen.

8688472[/snapback]

Ohnoes :( Er det slik at hergum og fjompenissen retter hver sin del av eksamenene? Evt. tar vitassen den delen han har laget (analogdelen + flervalg)?

Sorry! The system is unavailable for 4 hours...

8691657[/snapback]

Jævlig bra timing. Omtrent som å se konstruksjonarbeide rett ved lesesalene midt i mai. Jeg har forresten noen småjævler som borrer i fjell og hamrer på metall døgnet rundt utenfor huset mitt, holder på å ta livet av noen snart.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...