Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faget er uansett trukket ut til ekstern bedømming. Men det er fullt mulig å skrive navnet sitt på besvarelsen. Ikke sikkert det blir oppdaget av noen andre...

Er det lov? :p Det burde jo stå i et generelt reglement at det er stryk-grunnlag?

Men praktisk er det vel greit mulig, ja. Eksamensvaktene som har sjekket mine besvarelser har bare sett på sidetall og at alt det formelle på toppen av hvert ark har vært ok.

Lenke til kommentar

Du skal ikke undervurdere viktigheten av at så mange som mulig i norges befolkning har førstehjelpskurs. Se for deg at du, eller noen i din familie f.eks får et hjerteattakk ute på gaten. Om det er noen i nærheten som kan førstehjelp betyr det forskjell på død og liv.

Hvorfor er da kurset begrenset til visse fakulteter? Men ja det gir mening.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Du skal ikke undervurdere viktigheten av at så mange som mulig i norges befolkning har førstehjelpskurs. Se for deg at du, eller noen i din familie f.eks får et hjerteattakk ute på gaten. Om det er noen i nærheten som kan førstehjelp betyr det forskjell på død og liv.

Jeg lærte førstehjelp og brannslukking på barneskolen, heck i even have a dying doll named Anne.

Endret av Bruker-182691
Lenke til kommentar

Jeg lærte førstehjelp og brannslukking på barneskolen, heck i even have a dying doll named Anne.

Seriøst. Jeg ville ikke ha vært på lab med en som ikke tar sikkerheten alvorlig, de kan sette både seg selv og andre i fare. Førstehjelp og brannslukking er ikke det eneste man lærer, men også sikkerhetsregler og hva man skal gjøre i ulike situasjoner. Om du synes kursene er kjedelige, greit. Men suck it up og oppfør deg som en ansvarlig voksen, både for din egen og andres del.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...