Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg merket at mange dreit seg litt ut på ITGK-eksamen. Dette var jo første eksamen for de fleste (alle?) på førsteåret. Det var en del som kom løpende inn i det klokka ble 10. Jeg tok bussen opp til Dragvoll, og den måtte kjøre forbi alle stopp etter der jeg gikk på (bl.a. Berg, Voll og Moholt). Ville tro at mange brant seg på at de skulle ta bussen, men at den var full.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Skal snart ha eksamen i MA1101 - Grunnkurs i analyse 1. Noen som vet hvordan poengfordeling foregår/hvor mange poeng som gis på hver oppgave ca, og hvor grensen for stryk ligger?

Finner ikke noen steder. Finner bare den generelle karakterskalaen, men føler ikke den er så mye til hjelp.

 

Det pleier å bli gitt ca 7 oppgaver på den eksamenen.. evt. 6 eller 8.

 

Og hvorfor ligger ingen sensorveiledninger ute i noen fag? Det hadde jo vært veldig greit å vite hva som legges vekt på og ikke.

 

40%+ riktig for E.

Lenke til kommentar

Jeg merket at mange dreit seg litt ut på ITGK-eksamen. Dette var jo første eksamen for de fleste (alle?) på førsteåret. Det var en del som kom løpende inn i det klokka ble 10. Jeg tok bussen opp til Dragvoll, og den måtte kjøre forbi alle stopp etter der jeg gikk på (bl.a. Berg, Voll og Moholt). Ville tro at mange brant seg på at de skulle ta bussen, men at den var full.

Haha, bussen til Dragvoll på eksamensdager bør man beregne ekstremt god tid på. Jeg beregnet en gang litt over en time fra Samfundet, og kom pustende og pesende inn i eksamenslokalet i Idrettssenteret et par minutter før eksamen startet.

Lenke til kommentar

IDI institutt, IME fakultet ;)

Såvidt det er meg bekjent vil man bare få ett tilbud. IME har jo at samkjørt søknadssystem.

 

(Jeg vet det er unntak for slike ting som kun studass under teknostart)

 

edit: Undasser utlyses ikke gjennom dette systemet, så da vet jeg egentlig ikke.

 

edit2: Dette er visst feil.

Endret av Frexxia
Lenke til kommentar

Du kan få mange tilbud gjennom studassystemet, men hvis du takker ja til et tilbud og du allerede har takket ja til et tidligere tilbud vil du miste den første jobben. Jeg presterte (for dette semesteret) å takke ja til tre studasstillinger hos IME, og da mistet jeg de to første.

 

Undasstillinger går gjennom et annet system, ja, så du kan lett ha både undass- og studasstilling hos IME samme semester.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...