Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

[...], MEN jeg oppfordrer alle som har lyst til å gi sitt aller beste tips til K-emne, med en kort begrunnelse, enten på pm til meg, eller aller helst her i tråden til alles opplysning. På forhånd tusen takk!

[...]

Kan du kort si noe om bedøk? Kommer man langt hvis man dropper forelesningene? Vanskelig fag?

*Bump* for min og den generelle studentalmuens interesse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bed.øk. er lett. Hvis du har en høvelig formening om hva konseptene addisjon, subtraksjon, multiplikasjon og divisjon går ut på, samt har vilje til å huske seks-syv definisjoner, er du i høy grad disponert for å lykkes. Problemet med faget er at det er kjedelig, så det var (i mitt tilfelle) helt naturlig å nedprioritere det fullstendig med hensyn til både øvinger og forelesninger. Det anbefales ikke i seg selv, men faget er veldig overkommelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe. Jeg har egentlig aldri testet det i praksis. Spørsmålet er om jeg er villig til å risikere 2 døgn uten vanlig tilkobling for å prøve det ut.

Etter hva du fortalte meg, har jeg kun kommet på en realistisk metode (som IT-student), og med mindre de er veldig dårlige på overvåkingen -- eller man bor i kollektiv med mange porter, virker det ikke så lett.

Lenke til kommentar

Er det nokon andre som bur studentby i regi av SiT som har problem med at tv-kanalane via multicast/uninett frys ofte?

Ps: det er nyleg lagt til flust av tv-kanaler så tilbodet er blitt ganske bra, hadde det berre verka 100%...

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Hm, jeg får ikke til TV-kanalene engang. Kanskje det er noe galt med ruteren min, at den ikke takler multicast? Har DD-WRT på den men, hvis hardwaren ikke støtter det er det vel liten nytte.

Video over multicast kan være noe herk, og de strømmene til Uninett kan du nok i hvert fall glemme å overføre trådløst. Har routeren trøbbel med det selv om det overføres kablet, så kan du jo teste utenom router. Det går fint å koble en switch mellom router og punktet i veggen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...