Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ny ja. Det kan jo hende jeg ser feil, eller at timeplanene ikke er oppdaterte, men hvordan kan de være så identiske at de til og med bruker samme rom til samme tid?

http://www.ntnu.no/s...00#tab=timeplan

http://www.ntnu.no/s...00#tab=timeplan

*Glem det, når jeg trykker innpå lenkene mine her, får jeg opp noe annet. Fikk opp samme timeplan da jeg klikket inn på de ulike emnene i stad. Rart. :)

Endret av -sebastian-
Lenke til kommentar

Må vitnemål fremvises ved studiestart? Har hørt at man hvertfall må det på medisin, så lurer på om det gjelder for siving også.

Nei, men det blir trukket ut en gruppe som må levere inn alle originalpapirer som ligger til grunn for opptaket. Disse blir nøye kontrollert for forfalskning og annet juks og uregelmessigheter. Prosessen kan ta et halvt års tid.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Skal starte på Industriell kjemi og bioteknologi nå til høsten. Og har Kjemi (TMT4100) fra tidligere. Noen som vet om jeg da trenger å ta generell kjemi i tilegg ? Er vel tilnærma det samme faget

Det tror jeg du skal få godkjent/innvilget. Har du hatt labkurs i TMT4100? Hvis svaret er nei er vel det det eneste som kanskje kan utgjøre et skjær i sjøen, men generelt tror jeg det skal gå greit. Ta kontakt med noen på fakultetet for å bekrefte det.
Lenke til kommentar

TMT4100 har ikke labkurs slik TMT4115 har, men det er vel gode muligheter for å få slippe skriftlig eksamen og bare følge laboratoriedelen av TMT4115. Studieseksjonen ved NT-fakultetet er veien å gå for å finne ut av dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skal holde med semesterkort. Men tror ikke de krever å se semesterkortet når du kjøper busskort, er værre når det er kontroll.

Forresten så er det semesterkortet som er studiebeviset ditt, det med bilde er adgangskort :)

Endret av Sveern
Lenke til kommentar

Holder på og skal ordne semesteravgift, utdanningsplan og diverse. Sliter dog med å vite adressen til min hybel i Berg studentby. Hvor kan jeg finne ut hvilken kube jeg bor i? Eller burde jeg bare vente til jeg kommer dit med å ordne det?

EDIT: glem det, fant det

EDIT2: Tok Ex.Phil. i militæret nå i vår. Hvordan melder jeg fra om dette til NTNU? Må jeg da ta et annet fag i dets sted, eller kan jeg komme unna med 3 fag neste semester? Hvor mye mindre får jeg da i stipend?

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...