Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det viktigste å repetere fra R1+R2 for en som har vært i forsvaret og hatt ett års pause fra matematikk? Hadde i utgangspunktet tenkt å ta oppfriskningskurset i matte, men på grunn av problemer med å skaffe bolig tidsnok rekker jeg det sannsynligvis ikke.

Edit: Skal forhåpentligvis gå produktutvikling og produksjon.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Hva er det viktigste å repetere fra R1+R2 for en som har vært i forsvaret og hatt ett års pause fra matematikk? Hadde i utgangspunktet tenkt å ta oppfriskningskurset i matte, men på grunn av problemer med å skaffe bolig tidsnok rekker jeg det sannsynligvis ikke.

Edit: Skal forhåpentligvis gå produktutvikling og produksjon.

Du kan jo ta en kikk på øvingene fra fjorårets kurs https://wiki.math.ntnu.no/oppfrisk/2012/start.

Lenke til kommentar

Noen som har fullført en siv.ing tidligere år, som kan si noe om hvor lang tid det tok før karakteren på masteroppgaven kom? Ser at sensurfristen er 3 måneder, men pleier det å ta så lang tid?

Det tok hvertfall 3 måneder +/- et par dager før jeg fikk karakter hvertfall. Så vidt jeg har forstått gjaldt det de fleste andre i klassen min også.

Lenke til kommentar

Er man helt lost med Kjemi(TMT4100) uten Kjemi1 fra VGS? Har meldt meg på forkurset, men svært usikker på om jeg får dimmitert fra Forsvaret til den tid.

Jeg skal ta kjemi og har ikke hatt noe kjemi utover det lille vi hadde på ungdomsskolen. Tror jeg dropper forkurset også. Jeg har snakket med folk som har fått A uten forkurs, så det skal gå fint.

Kan kanskje kreve litt mer arbeid senere i semesteret om man ikke kan det grunnlegende før semesterstart.

Lenke til kommentar

Når sensuren er så sein, betyr det at karakteren man får på masteroppgaven knapt nok betyr noe som helst for noen som helst? De fleste får jo tilsynelatende jobb før de er ferdige (eller i hvert fall i god tid før september), og jeg antar at opptaket til PhD-studier også er ferdig lenge før sensuren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...