Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Har folk begynt å få svar på søknadene forresten ?

Mener jeg hadde fått alle svarene på dette tidspunktet i fjor...

Inne på den IME-siden virker det som de ikke har begynt å dele ut stillinger enda.

Marin og Konstruksjonteknikk vet jeg har begynt. Men det er vel litt mindre omfang hos dem enn hos IME.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare et lite spørsmål om opptakskrav. Noen som vet hva poenggrensen for matematikkstudiet (bachelor) har ligget på de siste årene? Ser forøvrig at det er 49 poeng i år.

Da ligger det sikkert noe rundt der. Mulig det også har vært litt lavere. Har ikke SO statistikk over dette?

Lenke til kommentar

fakern gutter, jeg må si økonomidelen i TekLed er kjempegøy. Er det slik for flere, eller er det bare jeg som burde gå indøk?

Jeg likte også veldig godt økonomidelen. Følte at de to andre delene var ting jeg IKKE ville drive med, så glad det var siste delen som kom på eksamen.

Du er neppe den eneste. Det er mange som velger å ta fag som f.eks. TIØ4146 fordi de likte økonomidelen av Tekled.

Jeg valgte TIØ4146 - Finans siden jeg ville lære mer om økonomibiten fra TekLed. Fornøyd med det! Selv om det ble en smule for teoretisk og pugging av gjentakende eksamensoppgaver.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt noe problem med det i det siste, men jeg pleier å ta en tur innom spam-mappa for å sjekke om den har tatt med seg for mye, og det hender. Sendte skjemategning til professor for å få etsa kretskort tidligere i vår, da hadde tydeligvis min melding, som den eneste av alle it'sLearning-meldingene blitt kasta i spam-mappa...

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt noe problem med det i det siste, men jeg pleier å ta en tur innom spam-mappa for å sjekke om den har tatt med seg for mye, og det hender. Sendte skjemategning til professor for å få etsa kretskort tidligere i vår, da hadde tydeligvis min melding, som den eneste av alle it'sLearning-meldingene blitt kasta i spam-mappa...

phd101211s.gif

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...