Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Hvorfor skulle han ha søkt på uka 2011?

Fordi da kan han se hvordan programmet var forrige gang det var Uka (og hvordan det antageligvis blir i år).

Vintersola: Hvordan i alle dager kan vi estimere hvor mye penger du kommer til å bruke på Uka? Det spørs jo helt hvilke og hvor mange konserter du går på, om du fester på kveldene, hvor mye drikke du bruker å kjøpe ute, om du kjøper nattmat, osv osv osv. Det bør du klare å tenke over selv. Penger kommer godt med uansett, så ser du når programmet kommer hvilke konserter du har lyst på, og hvilke du har råd til å gå på. Slik er det å bli voksen, en må lære å tenke selvstendig og prioritere litt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare lurte på sånn ca hvor mye andre hadde brukt. Vet ikke hva som pleier å være vanlig pris på billettene.

Ba heller ingen om å sette opp budsjett for hva jeg skal drikke, spise og gjøre den perioden. Var først og fremst billettpriser jeg tenkte på.

Sorry for at jeg spurte! :roll:

Lenke til kommentar

Vet at det er ønskelig med mer jenter til realfagene på NTNU.

Har man større sjanse for å komme inn hvis man er jente, på et studium hvor det i all hovedsak er gutter som søker? Eller ser de kun på karakterer/poeng?

Tittet på søkertallene for i år, og ser at det er svært få jenter som har søkt, sammenlignet med antall gutter.

Det gis 2 kjønnspoeng for ganske mange studier for jenter. Se her: http://www.samordnaopptak.no/info/opptak/poengberegning/kjonnspoeng/index.html

Lenke til kommentar

Nei, ser kun på karakterer. Ville det ikke vært urettferdig ellers?

Utrolig gammeldagse holdninger du har, det er ikke de beste som skal komme inn. Det skal være 50% overalt, ja unntatt forsvaret da.

Redigering: Hva har du i snitt og hva tenker du å søke?

Endret av Flin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...