Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjapt spørsmål: Ble det slik at NTNU innførte regelen om at en må ha karakter 4 i 3MX fra VGS for å ta siving eller noe slik?

8379238[/snapback]

 

 

Ja.

8379278[/snapback]

 

Da går jeg ut i fra at dette ikke gjelder for biologi?

 

Edit:

 

Tenker da på biologi bachelor.

 

Edit2:

 

byttet ut "også" med "ikke". Ser ikke at det står noe om denne regelen her, men er nevnt på siving utdannelser.

Endret av smoothie
Lenke til kommentar

Jeg har planer om å ta romteknologi 1til høsten, og prøvde for moro skyld å melde meg opp på studweb nå men søket gav 0 resutat. Er vel kanskje stengt for oppmelding?

 

Noen som har peiling på dette emnet og vet om det er åpent/lukket/begrenset med plasser eller hva det nå er?

Lenke til kommentar
Jeg har planer om å ta romteknologi 1til høsten, og prøvde for moro skyld å melde meg opp på studweb nå men søket gav 0 resutat. Er vel kanskje stengt for oppmelding?

8379833[/snapback]

Den finner ingen fag hos meg, sikkert derfor du ikke finner FY3020 heller.

Lenke til kommentar
Har satt opp arkitekt som mitt førstevalg til vidre utdanning, og hvis alt går greit håper jeg på å komme inn.

 

Lurte på om det var noen her med erfaringer om dette studiet.

Er det vanskelig?

Hvor mye kreves det i arbeidsmengde?

8398606[/snapback]

er en del slappere (og lettere) enn siv.ing.

det er i alle fall det naboen og jeg har kommet fram til. hun begynte på arkitekt høsten 06.

Lenke til kommentar
Har satt opp arkitekt som mitt førstevalg til vidre utdanning, og hvis alt går greit håper jeg på å komme inn.

 

Lurte på om det var noen her med erfaringer om dette studiet.

Er det vanskelig?

Hvor mye kreves det i arbeidsmengde?

8398606[/snapback]

er en del slappere (og lettere) enn siv.ing.

det er i alle fall det naboen og jeg har kommet fram til. hun begynte på arkitekt høsten 06.

8400487[/snapback]

 

Det var det jeg håpet på :!: Vurderte noen sivilingeniørlinjer, men fant ut at jeg ikke orket mer hard matte.

Lenke til kommentar
Har satt opp arkitekt som mitt førstevalg til vidre utdanning, og hvis alt går greit håper jeg på å komme inn.

 

Lurte på om det var noen her med erfaringer om dette studiet.

Er det vanskelig?

Hvor mye kreves det i arbeidsmengde?

8398606[/snapback]

er en del slappere (og lettere) enn siv.ing.

det er i alle fall det naboen og jeg har kommet fram til. hun begynte på arkitekt høsten 06.

8400487[/snapback]

 

Det var det jeg håpet på :!: Vurderte noen sivilingeniørlinjer, men fant ut at jeg ikke orket mer hard matte.

8400790[/snapback]

Har noen kompiser som må jobbe en del på arkitekt. Selv om det ikke er så mye matte som siv.ing-linjene betyr det desto flere timer i sløydsalen. Ikke uvanlig å se lys derfra på alle døgnets tider. Mange må jobbe en uke mer eller mindre i strekk i prosjektinnspurtene.

 

Bare sånn at du ikke blir lurt til å tro at det er et studium der du ikke trenger å jobbe i det lele tatt :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...