Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man har problemer med å holde seg til 20gb per dag, så bør man rett og slett trene seg på å bruke mindre internett.. Som jeg ser det, så vil NTNU bare skape mer avhengighet hvis de fjerner den grensen.

 

Altså, 20gb er jo 2 stor-spill fra steam, eller 10 timer med HD-film... Per dag...

Lenke til kommentar

Selv har jeg opplevd problemer med den grensen et par ganger, sist da jeg kjøpte witcher 1 og 2 på steam og skulle laste ned. Hadde da også streamet et par timer fotball, og stoppet nedlastingen på steam da jeg nådde 19,6 GB.. Det er rett og slett kjedelig at man etter å ha kjøpt et produkt på internett ikke får muligheten til å laste ned hele produktet! Heldigvis var witcher 1 ferdig for meg, så jeg kunne vente til neste dag med 2'eren uten store problemer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv har jeg opplevd problemer med den grensen et par ganger, sist da jeg kjøpte witcher 1 og 2 på steam og skulle laste ned. Hadde da også streamet et par timer fotball, og stoppet nedlastingen på steam da jeg nådde 19,6 GB.. Det er rett og slett kjedelig at man etter å ha kjøpt et produkt på internett ikke får muligheten til å laste ned hele produktet! Heldigvis var witcher 1 ferdig for meg, så jeg kunne vente til neste dag med 2'eren uten store problemer.

 

Brant meg på dette engang :p Da mistet jeg nettet mitt i to dager pga. at jeg hadde lastet ned 21.x gb i løpet av de siste 24 timene (viaplay + origin). Tenkte av en eller annen grunn at det var 20gb/døgn

Lenke til kommentar

Det er vel slik at noen ikke får hybel hos SiT i det hele tatt, men hva er det som avgjør hvem som får hybel og ikke egentlig?

 

Kommer det kun an på tidspunktet man søker på? Jeg tror jeg søkte et par dager før man blir satt på venteliste. Står i hvert fall at søknaden min er godkjent fra 17.februar.

Men jeg kjenner jeg er veldig bekymret for å ikke få noen av hyblene jeg har søkt på.

Lenke til kommentar

Hvordan er bosituasjonen i Trondheim? Er det i det hele tatt mulig å komme seg inn på det private markedet uten å måtte betale 8000,- for 15kvm to timer unna byen? Kan godt bo i studentbolig, men vil helst ikke dele kjøkken/bad med 10 andre...

Du merker at det er en studentby, men det er ikke akkurat Oslo. Sjekk ut det private markedet allerede nå, hold deg unna Torstein Tran, om han i det hele tatt holder på ennå.

Lenke til kommentar

Deler kjøkken med 113 andre, er omtrent aldri problemer med å finne seg en ledig komfyr eller annet. Oppvask blir heller ikke liggende.

Berg kan være et alternativ, men da er du for sent ute til å søke.

 

Hvordan er det da med Nedre Singsaker studentby, om noen vet, er det for seint å søke dit?

 

Vet ikke om jeg får ny kontrakt til høsten i den Sit-hybelen jeg bor på nå, så jeg lurer på å søke meg til Nedre Singsaker, der er det jo mere etablerte studenter og ikke bare førstiser, såvidt jeg har skjønt.

Endret av Callipus
Lenke til kommentar

Hei. Jeg er akkurat ferdig med min tid som student på NTNU og lurer på om noen har erfaring med å melde seg opp som student etter endt studie for å fortsatt benytte seg av studentrabatter på kollektivtrafikk og lignende? Hvordan gjør man det og hvilken linje/fag kan man melde seg opp i?

Lenke til kommentar

Hei. Jeg er akkurat ferdig med min tid som student på NTNU og lurer på om noen har erfaring med å melde seg opp som student etter endt studie for å fortsatt benytte seg av studentrabatter på kollektivtrafikk og lignende? Hvordan gjør man det og hvilken linje/fag kan man melde seg opp i?

 

Det går ikke ann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...