Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen fysmattere (særlig indmattere) her som kan si noe om hva slags sommerjobb de fikk etter 3. klasse? Skulle gjerne hatt en relevant jobb, men antallet bedrifter som ser etter indmattere som har fullført 3 år virker... ikke så stort.

IAESTE ftw. Andre i klassen min jobbet hos FFI, Kongsberg, NR, Sintef, Statoil osv.

I ettertid ser jeg at det var det mye kulere å dra på IAESTE enn å jobbe hos én av de overnevnte (som jeg gjorde året etter). Men skjønner at mange ikke kan gjøre det hvis man trenger dollars inn på konto.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilke lesesaler er det folk har som kan gjøre dette? :(

Vi har Drivhuset, men ofte fullt og veldig mange 1./2. klassinger, begynner å miste sjarmen da.

Lesesalen er reservert guttejengen i vår klasse, med faste plasser osv. Har ikke dere også det ? Evt bare kast ut småungene.

:p

Endret av Tegocalderon
Lenke til kommentar

BIT disponerer vel fortsatt en lesesal i nærheten av minibanken i Realfagbygget, sammen med en rekke andre. Sånn ellers er det jo mange lesesaler som alle kan benytte.

Vi har ikke et eget bibliotek. Det får jo være grenser. Men biblioteket i Hovedbygget er vel det som i hovedsak skal dekke vårt fagområde.

Sånn generelt: se denne siden

Jeg har sikret meg adgang til et område som tydeligvis er mest befolket av master/phd, og lever i konstant frykt for å bli kastet ut derfra selv om jeg rent formelt har fått lov til å være der. :ph34r:

• Liker 1
Lenke til kommentar

^ Aha, der var det en godt opplyst side, ja. Regnet ikke med at vi hadde eget bibliotek akkurat, men jeg har ikke helt hvilket vi "hører til på" heller, så takk for infoen.

Men jeg bare lurer, hvorfor har vi romtilgang på alle grupperom og datasaler i 5. etasje på P15 hvis vi som du sier har "mistet" femteetasje?

Lenke til kommentar

5. etasje P15 ble tidligere disponert av IDI - og var spesielt for 3. året+ (jeg tror ikke lavere årskurs egentlig hadde lov til å være der). Romtilgangen henger nok igjen fra den tiden, men det er dessverre ikke vårt område i dag. Det har vært snakk om at arkitektene har tatt over etasjen, men jeg har også hørt noe om at etasjen inngår i prosjektet som forsøker å få innført PC-bruk på eksamen.

Uansett så har dere ikke noe der å gjøre, men om det betyr mindre folk i f.eks. 4. etasje så kan jeg ikke si at jeg har noe mot det... :wee:

Lenke til kommentar
Uansett så har dere ikke noe der å gjøre, men om det betyr mindre folk i f.eks. 4. etasje så kan jeg ikke si at jeg har noe mot det... :wee:

Hehe ups :blush: Pleier ikke å være så fullt der oppe enda, og i eksamensperioden kommer jeg nok til å foretrekke å sitte hjemme uansett, så jeg tenker det ikke gjør så alt for mye om vi sitter der noen timer i uka. Er ofte ganske mye informatikkfolk der oppe, da. Både fra første, andre og tredje (som jeg veit hvem er).

Endret av whistle
Lenke til kommentar
Til studenter i 3. årskurs informatikk og 4. årskurs datateknikk

5. etg. i P15 har frem til sommeren 2012 vært tilgjengelig for studenter på Prosjektarbeid II og Kundestyrt prosjekt. Institutt for datateknikk og informasjonsvitenskap (IDI) har vært nødt til å avstå disse lokalene til Arkitekt. Det betyr at de ikke lenger er disponible for IDIs studenter. Som erstatning er vi i ferd med å bygge om kontorer i IT-bygget til 6-7 grupperom – fortrinnsvis til bruk for studenter som tar Prosjektarbeid II og Kundestyrt prosjekt . Disse vil hvis alt går som planlagt være tilgjengelig fra semesterstart i januar 2013. Informasjon vil bli gitt når den tid kommer.

Lenke til kommentar

lesesal + prat = grupperom. De finnes. Ikke skravle på lesesalen min, så skal ikke jeg komme inn på grupperommet ditt og hysje.

Det _skal_ være stille på lesesalene. Derp. Gå på grupperom eller i kantina for å prate.

?

Jeg vet godt hva en lesesal er, mange takk, det forandrer ikke at på at det er tidenes kleinenste opplegg. Kjøp sov-i-ro og sitt på rommet ditt så unngår du jo folk hele dagen. Bonus!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...