Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Det var TDT4100 som gjorde at jeg lærte programmering. Ved å gjøre alle øvingene på egenhånd og ikke koke. Gjorde senere TDTfag veldig greie :) Spesielt fellesprosjektet man har i 2. klasse!

Men mulig pensum har endret seg siden jeg hadde det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen fysmattere (særlig indmattere) her som kan si noe om hva slags sommerjobb de fikk etter 3. klasse? Skulle gjerne hatt en relevant jobb, men antallet bedrifter som ser etter indmattere som har fullført 3 år virker... ikke så stort.

Hvis du er villig til å ta programmeringsjobber så er nok antallet bedrifter som ansetter "fysmattere" (og andre som kan programmere) ganske stort.

Lenke til kommentar

Noen fysmattere (særlig indmattere) her som kan si noe om hva slags sommerjobb de fikk etter 3. klasse? Skulle gjerne hatt en relevant jobb, men antallet bedrifter som ser etter indmattere som har fullført 3 år virker... ikke så stort.

Hvis du er villig til å ta programmeringsjobber så er nok antallet bedrifter som ansetter "fysmattere" (og andre som kan programmere) ganske stort.

Og hvis ikke.. få?

Lenke til kommentar

Jeg vil påstå at du ikke blir spesielt god i programmering før du har sittet og lekt deg en del utenom øvingene. Men å ta faget og gjøre øvingene er en god måte og komme igang og gi påskudd til videre nerding. ;)

Ja er enig i den :) Men vil si at for dem som ikke har programmert så mye, så gir øvingsopplegget veldig fin basis og interesse (når man får det til) til å leke seg på egenhånd ;)

Lenke til kommentar

Jeg vil påstå at du ikke blir spesielt god i programmering før du har sittet og lekt deg en del utenom øvingene. Men å ta faget og gjøre øvingene er en god måte og komme igang og gi påskudd til videre nerding. ;)

Ja er enig i den :) Men vil si at for dem som ikke har programmert så mye, så gir øvingsopplegget veldig fin basis og interesse (når man får det til) til å leke seg på egenhånd ;)

Forresten, hei ivar! Morsomt ^^

Lenke til kommentar

Jeg studerer matte og går tredjeåret, så det er vel mye tilsvarende. Jobbet for Statoil i sommer, og det blir fort det neste år også.

Uansett:

Oljeselskaper digger matematikere: reservoir simulation, uncertainty analysis, fluid dynamics etc

Yara har en del kule ting (e.g. computational fluid dynamics)

Hos Forsvarets Forskningsinstitutt bader du i muligheter

Sintef er nice

Alle disse tar vel third years.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...