Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekk ut side 85 i Rottmann. Midt på sida ca. Så tenker du grundig gjennom om du på en elegant måte klarer å kombinere uttrykket for cos x og sin x. :)

Takk :w00t: Det var egentlig disse formlene jeg var ute etter, så da slipper jeg jo å utlede dem fra eulers ligning.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tar ITGK med matlab om dagen og det er faktisk ganske morro. Tenkte å melde meg opp til et ekstra kurs nå på vårsemesteret og har lyst til å velge et IT-fag. Noen som har noe de vil anbefale? Vil lære meg noe som kan gjøre meg i stand til å programmere apps til IOS/Android.

på forhånd takk :)

Lenke til kommentar

Dersom du heller vil lære C++ enn Java kan du i stedet ta TDT4102, som f.eks. fysmat og kybernetikk tar.

Edit: Hvis du vil lære å programmere apps til Android er nok TDT4100 et bedre valg, men det er ikke så vanskelig å lære seg Objective C (iOS) hvis man kan C++.

Endret av operg
Lenke til kommentar

Lære det på egen hånd. :---D

TDT4102 er langt bedre, spør du meg. Og har en mindre brukket øvingsmodell. Og er ikke Java. 3/3

Har tenkt på å sitte å dulle med det selv, men føler at et øvingsopplegg vil bli et mye bedre incentiv til å faktisk gjennomføre. Har tenkt på TDT4102 og C++. Vi får se. Takk :)

Lenke til kommentar

Jobbmuligheter for fysmat? :rofl:

Det er ikke så veldig enkelt for oss andre å skaffe relevant sommerjobb heller, selv om IT kanskje er blant de som er enklere. Mange bedrifter sier rett ut at de prioriterer de som går 4. året.. Det er jo fordi det er begrenset med verdier vi kan skape i løpet av en sommer, så bedriftene ser på det mer som et jobbintervju enn noe annet. De bedriftene som jeg har kontakt med, er veldig opptatte av nettopp det om jeg er innstilt på å starte hos dem etter studiene. Svarer jeg nei, så blir det garantert ikke sommerjobb. Men jeg ser positivt på mulighetene for å finne noe som er relevant, selv om mange selskaper er uaktuelle før 4. året.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...