Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Tro meg, du vil ikke stå i jeans og t-skjorte ved siden av denne gjengen:

Hvorfor bry seg om hva rektor og dekanus har på seg egentlig? Er overhodet ikke vits i å bruke noe annet enn det man selv føler seg komfortabel med. Man blir hverken kastet ut av eller mobbet resten av studiene hvis man ikke er pyntet. Fact.

Endret av drgz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man skal heldigvis ikke stå ved siden av den gjengen da. Man skal stå under en paraply på en gjørmete gressplen sammen med hundrevis av nervøse nørds.

Du gadd altså å dukke opp ?

I min tid var studentene ordentlige og pliktoppfyllende folk som var interessert i det som ble sagt fra scenen.

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

Jeg hadde på en pen mørk jeans og skjorte. Jeg hadde følt meg ukomfortabel i noe mindre pyntet i alle fall.

Man skal gjøre et førsteinntryk, stå foran hele klassen når man innmatrikuleres. Da vil man ikke ha crocs og onepiece.

Lenke til kommentar

Systemutvikling.

Ganske utrolig at Sivilombudsmannen mener at det skal være mulig å klage på vedtaket, og har bedt NTNU om å behandle det på nytt. NTNU på sin side har tidligere sagt at de kommer til å forholde seg til Sivilombudsmannen sin konklusjon.

Eksamen? Tja, den skal jo holdes på mandag den. Så litt sent kanskje.

Lenke til kommentar

Uff, samfundets sin kort-registering er jo en katastrofe...

De påstår at oblatnummeret har 5 siffer, men jeg fikk 6! Nummeret på den gule klisterlappen (står V15 på den) på kortet mitt er 11****, så jeg antokat de 5 siste var oblatet.. jeg registrerte dem inn, og nå står det at medlemskapet mitt er aktivt, men at det løper ut 25.08.2009??

Men ellers var det en fin dag :p er dog litt småbekymra at det skal bli litt for mye festing på meg.. vil ikke ha dårlige karakterer pga sånnt.

Lenke til kommentar

Men ellers var det en fin dag :p er dog litt småbekymra at det skal bli litt for mye festing på meg.. vil ikke ha dårlige karakterer pga sånnt.

Hvis du er hjemme klokka 23 når du er fadderbarn har du ikke så mye å bekymre deg for!

Hehe, forhåpentligvis, men det er vel kanskje heller roen før stormen :p.

men er det noen som har peilling på samfundet-registrering?

Endret av Shushi
Lenke til kommentar

Eksamen er i desember. Det er med andre ord nok av tid til å være godt forberedt. Nyt fadderukene, og fest så mye du vil!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Uff, samfundets sin kort-registering er jo en katastrofe...

De påstår at oblatnummeret har 5 siffer, men jeg fikk 6! Nummeret på den gule klisterlappen (står V15 på den) på kortet mitt er 11****, så jeg antokat de 5 siste var oblatet.. jeg registrerte dem inn, og nå står det at medlemskapet mitt er aktivt, men at det løper ut 25.08.2009??

Beklager, vi har nettopp utvida oblatnumrene fra 5 til 6 siffer, og hadde tydligvis glemt å endre frontendbegrensningen. Det er fiksa nå. Siden du registrerte 5 av sifrene, så registrerte du noen andres oblat (som ikke har registrert kortet/oblatet sitt) og har dermed fått en annen utløpsdato. Kontakt [email protected] for å få rettet til rett nummer.

Endret av trygveaa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Sivilombudsmannen har uttalt seg: Studentene har klagerett på NTNUs vedtak om å annullere vårens eksamen i systemutvikling.

Men siden klageprosessen vil ta tid, og utfallet ikke er gitt, råder NTNU studentene til å møte til ny eksamen den 20. august. Dersom en klage blir tatt til følge, og opprinnelig eksamen blir opprettholdt, vil studentene dermed få beholde beste karakter.

(fra Innsida)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...