Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk Studentveileder (bok) i dag. Antar brev med informasjon ang. semesteravgift kommer etter hovedopptaket?

Tror det er nevnt tidligere i tråden at det er mulig å gå inn på studentweb ved NTNU, skrive inn fødselsnummer og få tilsendt en pin-kode per e-post. Da kan du logge deg inn på studentweb og gå ned til "betaling" og få info om hvordan man kan betale semesteravgiften. Men her skjer det ikke så mye akkurat, antar at man må vente til hovedopptaket er ferdig eller så kan du kontakte studentservice rundt 1. August, og få betalingsinformasjon.

Har forsøkt meg der, men er ikke lagt til som student der enda. Må nok vente uansett. Står at det kan ta opptil to uker etter hovedopptaket før alle er lagt inn.

Lenke til kommentar

Hvor lang tid tar det fra man har kommet inn på en ny linje og til studweb oppdateres? En kompis av meg byttet linje for noen år siden, og hos han tok det laaaaaaang tid..

Hvor laaaaaaaaaang tid da?Skal bytte linje sjæl fra Teknisk Kybernetikk til Maskin.

Han maste ikke noe, og da ble det vel et par uker tror jeg.. Kan hende at det var en glipp i systemet

Lenke til kommentar

Maple

Noen med et bedre forslag?

Hvorfor ønsker du å bruke en grafisk kalkulator istedenfor Maple eller matlab (fås gratis som NTNU-student)? Eller WolframAlpha, som gjør susen for det meste.

Uansett så fungerte i alle fall TI-84+ bra for meg på vgs, uten at jeg noen gang egentlig har prøvd en Casio.

Endret av Quent
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei! Jeg vil gjerne pusle litt med svømming når jeg begynner å studere på NTNU. Jeg ser NTNUI har en svømmegruppe som har en avtale med Pirbadet, men lurer på om medlemskapet inkluderer pass til svømmehallen. Den normale helårsavgiften er litt over smertegrensa.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg vil gjerne pusle litt med svømming når jeg begynner å studere på NTNU. Jeg ser NTNUI har en svømmegruppe som har en avtale med Pirbadet, men lurer på om medlemskapet inkluderer pass til svømmehallen. Den normale helårsavgiften er litt over smertegrensa.

tror det er sånn at NTNUI booker noen svømme.. øh.. "lanes" 3 dager i uken, på kvelden eller noe, som du kan bruke om du er medlem i svømmegruppa.

Lenke til kommentar

Hvordan er egentlig styrketreningsutstyret på gløshaugen sitt idrettssenter? Er det ok både i kvalitet og mengde, som på et vanlig treningssenter, eller fokuserer NTNUI mer på andre idretter? Har ikke helt skjønt om idrettssentrene til NTNUI egentlig har styrketreningsrom..

Lenke til kommentar

SiT Gløshaugen har styrketreningsrom, men SiT Portalen har mer og nyere utstyr. Sistnevnte har to platformer, fire squatracks og tre benker. Jeg vet ikke hva SiT Dragvoll har.

Edit: med mindre du skal drive med olympiske løft er det etter min mening ikke noen vits å gå på andre treningssentre enn NTNUI sine.

Endret av operg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...