Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Er de på Nidarø nazi mtp markløft, power cleans og andre bråkete løft? Hva med kalk? Mye ventetid på stenger og rack?

Det er en hel del styrkeløftere som trener der, og eieren er styrkeløfter selv. Jeg har aldri hørt noen klaging om bråkete løft. Tørr kalk er ikke lov, men de selger flytende kalk som ikke griser til. Om jeg husker rett har de 7 rack som også funker som benker, en power cage og et par ekstra stenger. Venting er ikke et problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Ser ut til at jeg har bæsjet meg litt på leggen.

Har hengefag fra tidligere år(godkjent øvingsopplegg, møtt på eksamen ikke bestått), men planen var å ta opp fagene i løpet av foregående skoleår. Meldte meg opp til eksamenene, men greide ikke så høy studiebelastning(latskap). Tenkte at siden jeg hadde godkjent øvingsopplegg så hadde jeg ikke behov for å møte opp på eksamene og bare melde meg opp på konten. Dette ser ut som ikke var et sjakktrekk da jeg ikke får meldt meg opp til kont i disse fagene. Sendte mail til eksamenskontoret og fikk inntrykk av at man måtte møte på siste eksamen for å gå opp til eksamen.

Er dette noe nytt eller har jeg bare levd i drømmeland?

Har mer en tre hengefag så om jeg ikke får gått opp til eksamen blir det problematisk...

Hvordan er prosessen for å bytte om til en ny siv.ing linje? Vet at noen linjer krever at du søker gjennom samordna opptak. Men håpet på at det var mulighet for bytte på høstsemesteret.

mvh deppa gutt som bæsja litt på leggen

Lenke til kommentar

Er de på Nidarø nazi mtp markløft, power cleans og andre bråkete løft? Hva med kalk? Mye ventetid på stenger og rack?

Jøss. Pressvendinger er sjelden kost i treningsprogram. Trener du mot et spesielt mål, eller bare for moro? Trondheim atletklubb er hvertfall veldig bra sånn sett, men det blir fort litt for spesialisert igjen kanskje. Der er det lov med tørrkalk også.

Lenke til kommentar

hehe jeg er hvertfall ikke kverrulant og er sikker på at jeg har nok av tid til å finne meg venner :) Ikke akkurat det jeg tenker mest på akkurat nå.

Vel nå har ikke jeg lest noe særlig om hva som godkjennes av grunner, men regner med at de vurderer dette individuelt fra person til person.

Jeg holder foreløpig på med en Bachelor i Ingeniørfag (Flyteknikk) i England, men grunnet terrorangrepene 22.Juli gå jeg på medisiner for tiden og har lege erklæring. På bakgrunn av dette søkte jeg om utsettelse av hovedoppgaven, Flymekanikk B, Flymekanikk A og Aero-Fremdrift (besto Reguleringsteknikk)

Det er på grunn av dette jeg søker om å få slippe inmatikuleringen; men får se. Skal hvertfall snakke med relevant fakultetet naar jeg vet hvilken det blir.

Endret av Ingeniøerstudent
Lenke til kommentar

Kan garantere deg at du slipper hvis du har en lege erklæring.

Et godt råd, når det kommer til halvveis viktige ting ikke ta det noen her i tråden skriver for god fisk. Ring eller send mail til NTNU.

Nebuchadnezzar, man kan få venner når som helst så lenge man er en hyggelig person.

Lenke til kommentar

"Kan garantere deg at du slipper hvis du har en lege erklæring.

Et godt råd, når det kommer til halvveis viktige ting ikke ta det noen her i tråden skriver for god fisk. Ring eller send mail til NTNU"

Oki :)

Ja det inkluderer alle jeg sier også. Tingen er at vi kan svare på ganske mye rart og er mange her som vet veldig mye, men det har vist seg at folk tar feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...