Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

1 måned oppsigelsestid. Du må betale ca husleie*(11/30).

Du kan alltids prøve å ta kontakt og spørre om de bare kan gi hybelen din til en av de som venter i kø på bolig. Kanskje du er heldig.

Jeg er rimelig sikker på at det står i kontrakten at den ekstra inntekten i slike tilfeller går til SiT.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er bussene opp til Dragvoll nå om morgenene? Er man garantert plass om man prøver å gå på på Samfundet? Har bare hatt én eksamen på Dragvoll før, og da kjørte tre busser forbi Samfundet før alle var kommet på.

Du er på ingen måte garantert å komme deg til dragvoll. Jeg gikk på 5'ern ved vollabakken, altså etter samfundet, og etter det slapp ikke folk på. Rimelig mange på Berg osv som så litt fortvilte ut :/

Det burde imidlertid gå fint fra samfundet

Lenke til kommentar

Har folk fortsatt eksamenstid?

Hatt ferie siden 25 mai jeg :p

:hrm:

Henger meg på her jeg, hadde første eksamen den 19 mai og siste i dag.. Jeg er definisjonen på eksamensperiodens varighet dette semestret.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Noen som vet om en billig frisør, gjerne med studentrabatt og helst ikke noe shabby greier? Forrige klipp kostet over 500, og det er litt dyrt for en helt vanlig klipp som tar 10-15 min...

Endret av Thor89
Lenke til kommentar

Får man noe tilbud om student-PC på NTNU? Jeg skal i militæret neste år, men satser på å begynne på kommunikasjonsteknologi på NTNU i 2013. Greia er at jeg trenger en PC å ha i militæret, men den gamle skole-PCen jeg har nå er døden nær. Jeg tviler på at den vil vare ett år til, men samtidig vil jeg ikke rote bort unødvendig mye penger på en ny PC nå om jeg får et bra tilbud neste år.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Henger meg på her jeg, hadde første eksamen den 19 mai og siste i dag.. Jeg er definisjonen på eksamensperiodens varighet dette semestret.

<---- Første hjemmeeksamen utdelt 18. april, siste skoleeksamen 6. juni.

Lenke til kommentar

Får man noe tilbud om student-PC på NTNU? Jeg skal i militæret neste år, men satser på å begynne på kommunikasjonsteknologi på NTNU i 2013. Greia er at jeg trenger en PC å ha i militæret, men den gamle skole-PCen jeg har nå er døden nær. Jeg tviler på at den vil vare ett år til, men samtidig vil jeg ikke rote bort unødvendig mye penger på en ny PC nå om jeg får et bra tilbud neste år.

Veldig lite tilbud å hente. Det du evt. kan spare er ikke verdt å vente et år på.

Lenke til kommentar

<---- Første hjemmeeksamen utdelt 18. april, siste skoleeksamen 6. juni.

Daamn, hørtes kjipt ut :p jeg har jo til og med rekt å komme meg hjem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...