Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

tenkte du på posten fra sim så er det noe helt annet :p i realfagsbygget spiller de av "futuristiske" lyder titt og ofte over høytaleranlegget når du trasker rundt og inne på noen av rommene. Er sinnsvkat irreterende, lurte veldig på hva det var første gangen jeg hørte det

8048663[/snapback]

De som driver med musikk på NTNU har vel sitt å stri med. På bygg- og miljødagen da jeg gikk i 1. klasse, handlet det om vann. Da kom disse folka og hadde en femten minutters "vann"konsert med blant annet plipp og plopp. Noe à la det man hører i R. Pinlig affære.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tenkte du på posten fra sim så er det noe helt annet :p i realfagsbygget spiller de av "futuristiske" lyder titt og ofte over høytaleranlegget når du trasker rundt og inne på noen av rommene. Er sinnsvkat irreterende, lurte veldig på hva det var første gangen jeg hørte det

8048663[/snapback]

Når jeg har traska rundt på Realfagsbygget, har jeg hørt merkelige lyder i gangen innimellom, ja. Tenkte "hva i helvete er dette her?"

Lenke til kommentar
tenkte du på posten fra sim så er det noe helt annet :p i realfagsbygget spiller de av "futuristiske" lyder titt og ofte over høytaleranlegget når du trasker rundt og inne på noen av rommene. Er sinnsvkat irreterende, lurte veldig på hva det var første gangen jeg hørte det

8048663[/snapback]

Når jeg har traska rundt på Realfagsbygget, har jeg hørt merkelige lyder i gangen innimellom, ja. Tenkte "hva i helvete er dette her?"

8048779[/snapback]

Realfagsstudenter har så lite å snakke om (når de ikke snakker om WoW, IRC eller forum på internett) at de er nødt til å ha de skrapelydene i korridorene for ungå at alle ikke å går fra vettet. Det er ikke greit å bo i en betongblokk uten natur. Jeg er glad jeg har en bussholdeplass, et idrettsbygg og en kornåker utenfor lesesalsvinduet mitt :)

Lenke til kommentar
tenkte du på posten fra sim så er det noe helt annet :p i realfagsbygget spiller de av "futuristiske" lyder titt og ofte over høytaleranlegget når du trasker rundt og inne på noen av rommene. Er sinnsvkat irreterende, lurte veldig på hva det var første gangen jeg hørte det

8048663[/snapback]

Når jeg har traska rundt på Realfagsbygget, har jeg hørt merkelige lyder i gangen innimellom, ja. Tenkte "hva i helvete er dette her?"

8048779[/snapback]

Realfagsstudenter har så lite å snakke om (når de ikke snakker om WoW, IRC eller forum på internett) at de er nødt til å ha de skrapelydene i korridorene for ungå at alle ikke å går fra vettet. Det er ikke greit å bo i en betongblokk uten natur. Jeg er glad jeg har en bussholdeplass, et idrettsbygg og en kornåker utenfor lesesalsvinduet mitt :)

8048842[/snapback]

 

Jeg er glad jeg ikke studerer på landet :)

Lenke til kommentar
Nå passer det bra å henvise til Ystenes'  kritikk av realfagsbygget.

8049067[/snapback]

«gullfiskbollen» Hva, hvor? Jeg har aldri sett noe spennende i nærheten av den kantina. Det mest spennende med den er vell "spis på 10 minutter, drit i 10 timer"-middagen de server.

 

Jeg synes realfagsbygget skulle hatt litt flere grupperom/arbeidsplasser. Er litt surt å måtte sitte å hakke tenner i glassgården fordi realfagsbygget er stappa.

8049371[/snapback]

Haha, klager du på at det er for få grupperom/arbeidsplasser på Gløshaugen? Ta deg en tur til Dragvoll gutt! Da får du oppleve hvordan det er å studere med trange kår.

Lenke til kommentar
På Dragvoll funker det faktisk å sette seg i en bortgjemt krok mellom bokhyllene på biblioteket å lese. Men gulvet er litt hardt da.

8049517[/snapback]

Men det finnes et hemmelig telefonnummer du kan ringe utenfor rush-tiden som gir deg et varmt rom med vannkoker, et kontorbord og en kontorstol.

Lenke til kommentar
«gullfiskbollen» Hva, hvor? Jeg har aldri sett noe spennende i nærheten av den kantina. Det mest spennende med den er vell "spis på 10 minutter, drit i 10 timer"-middagen de server.

 

Det refereres nok til glasskulen montert på en høy stake utfor kantina.

Platene som henger ved trappa utfor kantina har denne kula brent hull i ved hjelp av sollys.

 

 

 

Var nettopp nede på realfagsbygget og så på en av de nye installasjonene. En stor pendel som kvelter små metallpinner. "Meget spennende"

Lenke til kommentar
Var nettopp nede på realfagsbygget og så på en av de nye installasjonene. En stor pendel som kvelter små metallpinner. "Meget spennende"

8050011[/snapback]

Er det en ny installasjon? Jeg så bygningsfolka holde på meg det, og lurte på hva i alle dager de brukte den til. Trodde de bare skulle reparere noen greier.

 

Det stillaset de har bygd fra første til 6-7-etasje eller noe er også utrolig fascinerende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...