Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Har ikke hørt om noen som har fått relevant sommerjobb i Trondheim. Noen her som har fått og isåfall hvilket årskull?

Kjenner et par stykker som har fått relevante sommerjobber i trondheim, vi går i 4 kl atm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke hørt om noen som har fått relevant sommerjobb i Trondheim. Noen her som har fått og isåfall hvilket årskull?

Kjenner et par stykker som har fått relevante sommerjobber i trondheim, vi går i 4 kl atm.

Mange som ikke har fått da? Altså av 4. klassinger. Tror jeg ihvertfall jeg skal søke på litt flere byer til neste sommer, litt optimistisk å bare søke i Trondheim.

Lenke til kommentar

Er nok ikke så mange som får relevante sommerjobber i trondheim nei, nå spørs det jo selvfølgelig hvilken linje du går, par av de jeg kjenner som har fått jobb i trondheim går data og jobbet for det samme firmaet i oslo sist sommer, og ei går kyb. Selv går jeg data, og vet ikke hvordan jobbmarkedet er for de andre linjene.

Personlig har jeg fått meg relevant jobb i oslo, og er nok der det er størst marked, ihvertfall for data. F. eks ta det ene firmaet som har kontor bla i trheim og oslo, så har de kun 4-5 plasser i trheim, kontra 50+ i oslo for sommer studenter. Og av de resterende folkene jeg kjenner på data har samtlige fått jobb i oslo.

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Må velge mellom IT1103 (Programmering GK) eller TDT4110 (Informasjonsteknologi GK) som fag til høsten. Er det noen som har noen anbefaling av det ene fremfor det andre? Går Bioteknologi realfag hvis det har noe å si.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt hvordan det blir for de som starter på informatikk til høsten, men jeg tipper at det ikke kommer en erstatning. Trenden slik jeg ser det er at informatikk blir likere datateknikk, som ikke har hatt IT1103. Emnet har vært en myk java-start før TDT4100, og stort sett har det vært informatikere og noen fra musikkteknologi som har tatt det.

Lenke til kommentar

Er det fortsatt mulig å finne en sommerjobb i Trondheim?

Er vel bare å lete på NAV og finn. Mange vanlige jobber som har frist rundt nå. Relevante jobber har typisk frist i februar, så de kan være litt for sent.

Går 2. Data og har fått relevant programmeringsjobb i trondheim. :)

Lenke til kommentar

Mange som ikke har fått da? Altså av 4. klassinger. Tror jeg ihvertfall jeg skal søke på litt flere byer til neste sommer, litt optimistisk å bare søke i Trondheim.

Hva søkte du på da?

For data er det ihvertfall en del alternativer. Vet at Cap Gemeni, Microsoft, Yahoo, Arm og Powel har sommerjobbsstillinger i trondheim.

Lenke til kommentar

Ingen med vettet i behold vil lære seg JSP framfor Python uansett. Meld deg opp i TDT4110, du.

Ingen med vettet i behold bruker mye tid på python heller:) JSP har den fordelen at syntaksen er nogenlunde lik andre og mer nyttige programmeringsspråk:)

Lenke til kommentar

Har også fått tilbud, men var 4. valget så venter på noe annet. Også fått tilbud om 5. valget mitt.. :p

Du har to grupper. Tror ikke det betyr dobbelt arbeid, du trenger jo tross alt bare forberede deg én gang per øving. Og å rette går jo fort når man kommer i gang. Det er også Teknostart, noe som vel betyr du er studass noen dager i starten av året. Potensielt kortere sommerferie og krasj med forelesningene dine.

Ja skjønner.. Har den på 3. prioritet :p Håper på Matte 4M... Men når du sier det kræsjer med forelesningene, tenker du på at arbeidet under teknostart (uke 2) krasjer, eller hele semesteret? Er i Trh under teknostart, så å starte litt tidligere gjør ikke noe egentlig :p

Lenke til kommentar

Uke 2 i teknostart er samtidig som første forelesningsuke for alle som ikke er førsteklassinger, så ja det er den som kræsjer. Veiledningstimer i semesteret blir vel lagt opp etter din og de som tar emnet sin timeplan, så det skal normalt ikke være noen problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...