Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi (Dragvollere) gidder ikke menge oss med hissige labrotter og smålige kjemikaliesniffere. Jeg tror nok dere får finne ut av hvordan samfunnet fungerer før dere forsøker å forme det.

8036585[/snapback]

 

Det er ikke alle dragvollere som er så hissige at de ikke tåler å menge seg med gløsere. Så jeg tror ikke det er noen vits å gjøre deg til talsmann for dragvoll :)

 

AtW

Lenke til kommentar
Utifra de siste sidene med innlegg... jeg regner med at om jeg kommer inn på NTNU til høsten, at skuddsikker vest og annet personlig verneutstyr kan være en god idè å dra med seg? :p

8036893[/snapback]

 

Hehe, det går stort sett greit, stort sett er det bare i under dusken man faktisk støtter på bitre dragvollinger ;) De aller fleste er hyggelige.

 

AtW

Lenke til kommentar
Jasså, du vil ikke at en med realfagsbachelor, men som tar en samfunnsfaglig mastergrad skal være talsmann?

 

Mitt forrige innlegg var uansett ikke ment som et var på forum-møte, men for knuffekampen utenfor gløs.

8036815[/snapback]

Hva slags bachelorgrad har du tatt og hva slags mastergrad tar du?

Lenke til kommentar

I dagens forelesning i idrettsfysiologi hadde vi om anatomi.

På slutten av timen sa foreleseren at han for litt siden hadde kommet over en side han kunne anbefale.

På siden sto det litt folkelig om anatomi. Ikke alt var riktig, men det var da en del.

Han sto og pratet litt om dette, og til slutt sa han at adressen til siden var "http wikipedia".

 

Med en gang kunne jeg føle bølgen av smil og innvendig latter bre seg rundt i rommet :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...