Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Kanskje jeg skal fikse din og andres PCer i sommer.. :tease:

Vet det ikke er lett å få en superrelevant sommerjobb. Men noe må det da finnes? Trenger ikke være systemutvikler akkurat.

Du kan jo prøve å søke hos et par bedrifter og samtidig møte opp på bedpress for å gjøre et inntrykk. Hvis du er en tilstrekkelig spennende kandidat (gode karakterer, god søknad, god CV), så er det ikke umulig at du kan være en interessant kandidat.

Har du forresten sett deg ut noen bedrifter som du kan tenke deg å jobbe i?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei godtfolk!

Noen som vet om det er mulig å ta en ingeniør-bachelor på HiST, og deretter bygge på en master i Marin teknikk, eller Kybernetikk på NTNU? Eller MÅ man begynne rett på et integrert 5 årig løp for å gå en av disse linjene?

Lenke til kommentar
For å kunne delta på idrettslige aktiviteter må du være medlem av NTNUI. Et helårsmedlemsskap koster 950 kr, et halvårsmedlemsskap koster 550 kr. Medlemsskap kan kjøpes av vakten enten på Idrettsbygget Gløshaugen eller på Idrettssenteret Dragvoll. I begynnelsen av høstsemesteret kan medlemsskapet også kjøpes på Stripa på Gløshaugen eller på Gata på Dragvoll. Ved kjøp av medlemsskap får du utlevert et personlig medlemskort. Dette kortet må du ha med på alle aktiviteter i regi av NTNUI.

Hvordan hadde du tenkt å være medlem uten å betale?

Lenke til kommentar

fins det noen mulighet for å bli medlem i NTNUI uten å måtte betale spenn for treningskort hos SIT?

Nei, jeg tror ikke det er mulig.

For å kunne delta på idrettslige aktiviteter må du være medlem av NTNUI. Et helårsmedlemsskap koster 950 kr, et halvårsmedlemsskap koster 550 kr. Medlemsskap kan kjøpes av vakten enten på Idrettsbygget Gløshaugen eller på Idrettssenteret Dragvoll. I begynnelsen av høstsemesteret kan medlemsskapet også kjøpes på Stripa på Gløshaugen eller på Gata på Dragvoll. Ved kjøp av medlemsskap får du utlevert et personlig medlemskort. Dette kortet må du ha med på alle aktiviteter i regi av NTNUI.

Hvordan hadde du tenkt å være medlem uten å betale?

Sit og NTNUI har noe de kaller Trondheimsmodellen som gjør at av de 950kr du betaler får NTNUI X kr og SIT y kr(fant ikke de nøyaktige tallene i farten). Pengene som går til NTNUI går til drift av gruppene og idretsparken i dødens dal mens pengene til SIT går til drift av Idretsbyggene.

Så det jeg regner med at han lurte på om er om det var mulig å bli medlem av NTNUI uten å betale for tilgang til idretsbyggene.

Lenke til kommentar

Sit og NTNUI har noe de kaller Trondheimsmodellen som gjør at av de 950kr du betaler får NTNUI X kr og SIT y kr(fant ikke de nøyaktige tallene i farten). Pengene som går til NTNUI går til drift av gruppene og idretsparken i dødens dal mens pengene til SIT går til drift av Idretsbyggene.

Så det jeg regner med at han lurte på om er om det var mulig å bli medlem av NTNUI uten å betale for tilgang til idretsbyggene.

Jepp, var akkurat det jeg tenkte på.

Lenke til kommentar

Skulle hatt en ordentlig butikk på Gløs, slik de har på Blindern i Oslo. Der kunne man dessuten hatt Post i Butikk. Bunnpris og Rema 1000 er ok, men det dessverre bakke mellom dem og Gløshaugen...

Endret av operg
  • Liker 3
Lenke til kommentar

SiT Kafé Realfag har jo ganske ok påsmurt mat. Jeg har derimot inntrykk av at det aller meste av middagsmaten som selges på Gløs er søppel i forhold til det jeg lager selv (og jeg er ikke akkurat kokk).

Mulighet for å hente postpakker på Gløs ville uansett vært herlig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

fins det noen mulighet for å bli medlem i NTNUI uten å måtte betale spenn for treningskort hos SIT?

Det du kaller treningskort hos SIT er egentlig medlemskort for NTNUI. Medlemsskap i NTNUI (som er det du betaler for) gir automatisk tilgang på treningssentrene, som eies av SIT og brukes av NTNUI.

Med andre ord gir det ikke mening å snakke om å betale for treningskort hos SIT. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...