Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av de jeg har hatt må det være algoritmer og datastrukturer.

Men noe annet: Hvor bør jeg se etter sommerjobber? Tenker da på nettsider o.l. Har tidligere vært innom itdagene, linjeforeningen, nav og nettsidene til en del bedrifter, men veldig få jobber som vil ha andreklassinger. Er innenfor IT.

Lenke til kommentar

Vel det er mer sannsynlig at du får en drittjobb i en relevant bedrift, det er jo bedre enn Bunnpris :)

Det er jo bare å sende masseproduserte søknader til alle tenkelige selskaper. Eller hvis morra di jobber i kommunen trenger kanskje it avdelingen der en sommervikar for eksempel :)

Endret av Tegocalderon
Lenke til kommentar

Det er vel ikke vanlig for andreklassinger å få relevante sommerjobber.

Jeg vet ikke HVOR vanlig det er, men en del i klassen min (inkl. meg selv) fikk det, og jeg går på kjemi, hvor jeg (dessverre) opplever at det er mindre headhunting enn i abakus, omega, indøk, og "de gutta der". Jeg skyter selvsagt fra hofta her, men det er hvertfall mitt inntrykk. Bedriftspresentasjoner er nok stedet å starte! :)

Lenke til kommentar

Ja, men flere av de som får relevant jobb får det i litt mindre bedrifter har jeg inntrykk av. Som typisk ikke har bedpress eller bruker store kanaler for å ordne ansatte til sommerjobb. Altså at man selv må ta kontakt eller ha kontakter. Problemet da er at jeg ikke kjenner til så mange slike bedrifter.

Delvis relevant: En kamerat som også går 2. data var med i EM i programmering, ble kontakt av facebook med ønske om at han søkte sommerjobb der. Etter 2-3 runder skal han nå reise til California i sommer. Noen har det. :)

Bedpress er forøvrig mas. Jeg har nok å gjøre med dans og Under Dusken.. :whistle:

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...