Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel det er mer sannsynlig at du får en drittjobb i en relevant bedrift, det er jo bedre enn Bunnpris :)

 

Det er jo bare å sende masseproduserte søknader til alle tenkelige selskaper. Eller hvis morra di jobber i kommunen trenger kanskje it avdelingen der en sommervikar for eksempel :)

Endret av Tegocalderon
Lenke til kommentar

Det er vel ikke vanlig for andreklassinger å få relevante sommerjobber.

Jeg vet ikke HVOR vanlig det er, men en del i klassen min (inkl. meg selv) fikk det, og jeg går på kjemi, hvor jeg (dessverre) opplever at det er mindre headhunting enn i abakus, omega, indøk, og "de gutta der". Jeg skyter selvsagt fra hofta her, men det er hvertfall mitt inntrykk. Bedriftspresentasjoner er nok stedet å starte! :)

Lenke til kommentar

Ja, men flere av de som får relevant jobb får det i litt mindre bedrifter har jeg inntrykk av. Som typisk ikke har bedpress eller bruker store kanaler for å ordne ansatte til sommerjobb. Altså at man selv må ta kontakt eller ha kontakter. Problemet da er at jeg ikke kjenner til så mange slike bedrifter.

 

Delvis relevant: En kamerat som også går 2. data var med i EM i programmering, ble kontakt av facebook med ønske om at han søkte sommerjobb der. Etter 2-3 runder skal han nå reise til California i sommer. Noen har det. :)

 

Bedpress er forøvrig mas. Jeg har nok å gjøre med dans og Under Dusken.. :whistle:

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...