Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor står det så lite om konstruksjon av FLD i de to mekanikk-bøkene av Hibbler? Er ganske irriterende å forsøke å gjøre øvinger, men stoppe opp på noe så banalt som "konstruer FLD", kun fordi jeg ikke vet hva slags tegn og lignende som skal brukes for de forskjellige type festepunkt og lignende...

Lenke til kommentar

Året jeg var LA lagde de en app som heter iPotato, regner med du fortsatt kan finne den. Hvor lenge må poteter koke?

Det var også to byggtekniske oppgaver, og en om ølbrygging.

Jøss. Sjekket kjapt over landsbyene i år, og fant ikke noe særlig interessant. Det varierer jo tydeligvis fra år til år. Håper på å være heldig, da.

Lenke til kommentar

Jeg er med i Under Dusken! :) Hva kunne du tenkt deg å søke av stillinger? Selv er jeg med i datagjengen.

 

Hvordan du arbeider er veldig forskjellig avhengig av stilling. Vi i data jobber f. eks. jevnt og trutt, mens layout og en del andre har det mer intenst rett før nytt nummer.

Vi gir ut avis annenhver uke i løpet av semesteret, utenom i eksamensperioden der vi tar fri, sånn om folk er redd for det.

 

Det sosiale er veldig bra. Vi er en stor gjeng med egen hybel, som tas i bruk ofte (hele tiden). Vi har også en del sosiale arrangementer som Blåtur, julebord, fagtur til Oslo nå i vår osv.

 

Noe spesifikt du lurer på? Jeg er veldig fornøyd med å være med i UD, veffal.

 

Hvor mye jobb ca er det å være journalist i UD? :-) Har store planer om å komme meg gjennom matte 2...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...