Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags type emne er egentlig Eksperter i Team? Går det som komplimentært emne/ikke-teknisk?

Har planer om å dra på utveksling, så lurer litt på om jeg kan erstatte EiT med et eller annet random (helst lett) fag, og fortsatt få det godkjent.

Planene er å dra til UC San Diego :cool:

Går Bygg, Konstruksjonsteknikk, og tar gjerne i mot alt av tips fra de som er/har vært der! Hvilke fag er lurt å velge, tips om søknadsprosdyren, andre praktiske forhold, osv...

Lenke til kommentar

Jeg kjente kanskje en eller to, de var fra samme bygd som meg.

Nå har det snart gått fire og og jeg vil si at det kanskje ikke gjorde noe å ikke kjenne så mange, er vel mer fornøyd med mine nye venner enn de gamle.

Du ble kjent med meg. Det er nok.

Mer enn nok, tør jeg påstå.

Lenke til kommentar

Drar du til utlandet slipper du pseudofaget EiT.

EiT er nesten en av hovedgrunnene til at jeg drar utenlands, så det er jeg fult klar over. Det er nettopp derfor jeg lurer på om det er mulig å erstatte dette med andre pseudofag i utlandet (bare mer interessant). Feks. økonomi/ledelse.

Endret av bearman89
Lenke til kommentar

Jeg er med i Under Dusken! :) Hva kunne du tenkt deg å søke av stillinger? Selv er jeg med i datagjengen.

Hvordan du arbeider er veldig forskjellig avhengig av stilling. Vi i data jobber f. eks. jevnt og trutt, mens layout og en del andre har det mer intenst rett før nytt nummer.

Vi gir ut avis annenhver uke i løpet av semesteret, utenom i eksamensperioden der vi tar fri, sånn om folk er redd for det.

Det sosiale er veldig bra. Vi er en stor gjeng med egen hybel, som tas i bruk ofte (hele tiden). Vi har også en del sosiale arrangementer som Blåtur, julebord, fagtur til Oslo nå i vår osv.

Noe spesifikt du lurer på? Jeg er veldig fornøyd med å være med i UD, veffal.

Lenke til kommentar

Jeg har tatt EiT. Var ok, men kunne nok ha lært mer på å ta et annet fag. Gruppa vår var stort sett ganske homogen, er ikke den store kulturforskjellen på indøk/data/fysmat sånn egentlig. Noen andre jeg kjenner fikk gærninger som sendte dikt til gruppa og grining og mas, så de lærte sikkert mer om gruppesamspill (selv om det de lærte er at det er kjipt)

Lenke til kommentar

EiT folka liker jo å vise til denne:

post-136685-0-73562300-1327580110_thumb.png

Den forklarer kanskje hvorfor EiT har et litt rufsete rykte. Det er nok noen års forsinkelse mellom hvordan faget oppfattes av de som enda ikke har tatt det og hvordan det faktisk er. I fjor var jo 90% enten middels fornøyd eller bedre, så det å si at å slippe er EiT er en motivasjon for å reise på utveksling virker jo litt tullete.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis man havner på en grei landsby er det jo som et hvilket som helst annet fag med prosjektarbeid. Landsbyen for "anvendt matematikk" (eller hva den heter) var krutt for min del.

Med Trond Kvamsdal? Når var du der?

Med Trond, ja. Mon tro om det var 2009? Husker ikke helt.

Jepp, står 2009 på pdf'en for fagrapporten. ;)

Endret av drgz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...