Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bananen er da også et omdreiningslegeme.

8019788[/snapback]

Rundt hva slags akse? Med tanke på at denne aksen vil være krum, mens den ikke vil være symmetrisk om noe toppunkt eller noe vil det være ganske vanskelig å beskrive den. Eller tar jeg dyktig feil nå?

 

Jeg holder fortsatt en knapp på Romanesco-broccoli.

Lenke til kommentar
Voldsomt så flinke folk er da. Jeg skal hjem og slappe av jeg.

8023643[/snapback]

Fysikk suger jeg i, og foreleseren suger enda mer. Ergo må jeg jobbe med det om jeg ikke vil få et nytt gratisforsøk på eksamen.

 

Java er gøy, så det kan jeg jobbe godt med. Snart ferdig med øvinga som skal leveres 23. mars, og har et par småfeil på den som skal leveres 16. mars hvor jeg må spørre studass.

Lenke til kommentar
ta palestinaskjerfet ditt og ... din og kos deg som dragvollere flest, men for all del hold dere bak åsen, da dere ikke kan integreres!

8022124[/snapback]

Jey, et angrep på noens politiske standpunkter. Med det utsagnet tviler jeg på at du noen sinne har vært på Dragvoll, eller er det kanskje noe galt med synet ditt?

Svaret er: kvadratRØTTER! :!:  :!:  *kremt*

8022975[/snapback]

Hehe, den var ganske bra :)

Lenke til kommentar
Jey, et angrep på noens politiske standpunkter. Med det utsagnet tviler jeg på at du noen sinne har vært på Dragvoll, eller er det kanskje noe galt med synet ditt?

8024174[/snapback]

Av ren nysgjerrighet, er det ikke et mektig flertall av rødstrømper på Dragvoll, og kapitalister/liberalister på Gløshaugen? Det er det inntrykket jeg har gjort meg opp.
Lenke til kommentar
Jey, et angrep på noens politiske standpunkter. Med det utsagnet tviler jeg på at du noen sinne har vært på Dragvoll, eller er det kanskje noe galt med synet ditt?

8024174[/snapback]

Av ren nysgjerrighet, er det ikke et mektig flertall av rødstrømper på Dragvoll, og kapitalister/liberalister på Gløshaugen? Det er det inntrykket jeg har gjort meg opp.

8024670[/snapback]

Jo, men det er ikke sånn at alle går med palestinaskjerf på Dragvoll, skjærer inn politiske slagord i murveggen. Uffa og Dragvoll er ikke samme sted. Man kan ikke se på en person og automatisk peke han/hun ut til å gå på det ene eller det andre stedet (med unntak av de med goretex-sko og vindjakker).

Lenke til kommentar
Uffa og Dragvoll er ikke samme sted.

8024896[/snapback]

Dragvoll = Uffa light, da? :p

 

(med unntak av de med goretex-sko og vindjakker).

8024896[/snapback]

Eyh, ikke mobb ! :wee:

 

Men for å ha noe litt mer konkret, finnes det statistikker over stemmer avgitt fra gløshauginger og dragvollere f.eks.? Eller noen andre undersøkelser ang. politisk aktivitet?

 

Forresten var det et par jenter som var inne i forelesninga vår for noen dager siden og delte ut en riktig så flott spørreundersøkelse om hvorfor, og hvor ofte, vi har sex. Sikkert ikke tilfeldig at de valgte Data og Komtek, for da har de nok morsom statistikk å le av å helga. Men å krysse av %-antall på hvilke grunner jeg har for å ha sex, med 300 felter å fylle inn, det er drøyt. Mange morsomme forslag til grunner der dog, det reddet en helt time med fysikk fra å være dritkjedelig til å bli ganske artig.

Lenke til kommentar
Uffa og Dragvoll er ikke samme sted.

8024896[/snapback]

Dragvoll = Uffa light, da? :p

 

(med unntak av de med goretex-sko og vindjakker).

8024896[/snapback]

Eyh, ikke mobb ! :wee:

 

Men for å ha noe litt mer konkret, finnes det statistikker over stemmer avgitt fra gløshauginger og dragvollere f.eks.? Eller noen andre undersøkelser ang. politisk aktivitet?

 

Har vel sett noe, tror gløsinger stemmer en god del mer venstre og høyre enn landsgjennomsnittet.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...