Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Tja. Mat/drikke er i min erfaring faktisk viktig for å holde oppe energinivået på eksamen. Bedre med litt for mye enn litt for lite.

 

Hvis du spiser en god frokost kl 07.30/08.00 så holder dette til kl 12.00. Hvis du virkelig å må ha med like mye mat som en gjennomsnittlig superblubbe av en amerikaner spiser når h*n er i cheese-frenzy-humør på KFC så har du et (helse)problem. Med teskje: det holder å ta med f.eks en/to brødskiver, evnt en sjokolade. Som sagt, du skal ikke sitte der til helt til føttene dine gror fast i gulvet.

Endret av drgz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig greit å bruke blyant. Da er det lettere å rette på f.eks. tegninger. Det viktigste er at sensor får noe som er lesbart.

 

Selv skriver jeg eksamenen med blyant, mens fagkoder osv. øverst på arket skriver jeg med penn.

 

Jeg har heller ikke sett noen skreven regel som sier at du MÅ bruke penn.

Endret av Jonern
Lenke til kommentar

Veldig greit å bruke blyant. Da er det lettere å rette på f.eks. tegninger. Det viktigste er at sensor får noe som er lesbart.

 

Selv skriver jeg eksamenen med blyant og fagkoder, osv med penn.

 

Jeg har heller ikke sett noen skreven regel som sier at du MÅ bruke penn.

Synes det er ironisk at det er greit med blyant på universitet, men at jeg fikk poengtrekk på R1-tentamen i 2. klasse VGS på grunn av føring med blyant. Falt faktisk en hel karakter på grunn av det (var på grensen, de to trekkpoengene vippet meg over kanten).

 

Begrunnelsen var at jeg måtte huske å føre med penn, siden det var kun lov med penn på universitetene... :roll:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Woot, er det lov med blyant?

Gått på høgskole i 3 år, og der var de strenge på at man måtte bruke blå eller sort kulepenn... Men der var det dog tre ark da, topp arket til sensor nr 1, midterste arket til sensor nr 2 og bunnarket til deg. På midtermen her, så var det kun to ark, et til sensor og et til deg. Slik det blir på eksamen også?

Lenke til kommentar

Hvor kan man finne ut hvilke linjer som har et spesifikt fag?

Det er ikke alle fag-sidene som har denne informasjonen..

 

Jeg legger også merke til at ntnu.1024.no vet nøyaktig hvilke paralleller som har de forskjellige fagene. Hvordan vet 1024 dette, ettersom siden tydeligvis ikke er forbundet med ntnu? Og hvordan kan 1024 generere en timeplan i det hele tatt? :hmm:

Lenke til kommentar

Hvor kan man finne ut hvilke linjer som har et spesifikt fag?

Det er ikke alle fag-sidene som har denne informasjonen..

 

Jeg legger også merke til at ntnu.1024.no vet nøyaktig hvilke paralleller som har de forskjellige fagene. Hvordan vet 1024 dette, ettersom siden tydeligvis ikke er forbundet med ntnu? Og hvordan kan 1024 generere en timeplan i det hele tatt? :hmm:

 

Ble ikke NTNU (IME?) og han som utviklet det enige om at NTNU (IME?) skulle ta over drift og videre utvikling? Mener jeg leste noe sånt en gang, mulig jeg er helt på bærtur. Uansett, som nevnt så ligger all slik informasjon fritt tilgjengelig.

 

Har tydeligvis vært på bærtur, men her er i alle fall det jeg egentlig leste den gang da: http://www.ime.ntnu.no/beta/2010/07/timeplan-the-next-generation/

Endret av drgz
Lenke til kommentar

Noen som har forslag til enkel og billig lunch og middag som holder seg lenge i eksamenstiden? Jeg har tilgang til både fryser, kjøleskap, ovn og mikro. Riktignok i svært enkel forfatning, ikke noe kjøkken med andre ord. Frossenpizza er selvsagt et alternativ, samt findus ferdigmiddag. Til lunch har jeg brød med pålegg. Men skulle gjerne hatt noe litt mer variert.

 

Veldig greit å kunne spise middagen sin på skolen, slik at man kan sitte lengre.

 

\\C

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...