Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på noen ting.

For det første finner jeg ikke ut hvor jeg kan lese om eventuelt tillate hjelpemidler i HIST1250 og SØK1000. Har lett, men har bare funnet at det står på ark på selve eksamen.

For det andre lurer jeg på hva fristen er for å melde seg opp i emner til neste semester (vår 2012), og fristen for å betale semesteravgiften neste semester.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Lurer på noen ting.

For det første finner jeg ikke ut hvor jeg kan lese om eventuelt tillate hjelpemidler i HIST1250 og SØK1000. Har lett, men har bare funnet at det står på ark på selve eksamen.

For det andre lurer jeg på hva fristen er for å melde seg opp i emner til neste semester (vår 2012), og fristen for å betale semesteravgiften neste semester.

På forhånd takk!

http://www.ntnu.no/studier/akalender

Lenke til kommentar

Jeg har inntrykk av at det er en del som tar en eller annen form for friår. Noen jobber, noen reiser, noen gjør begge deler. Jeg kommer selv til å ta et friår da jeg har noen hengefag som følge av at jeg byttet linje og kommer til å prøve å skaffe meg et internship e.l. noen måneder, samt reise et par måneder.

Lenke til kommentar

Eksamen i morgen, og min første eksamen etter videregående!

Hva bringer jeg med? Penn og linjal? Samme fremgangsmåte som for skriftlige eksamener fra videregående, med marg og hvis jeg skriver feil så stryker jeg det ut med en strek over? Hva annet må jeg ta med annet enn dette og semester- og studentkort?

Lenke til kommentar

Hva du bør ta med kommer litt an på faget. Penn er i hvert fall et must, selv om jeg snek meg til å bruke tusjpenn på en programmeringseksamen fordi jeg ikke orket å skrive 20 sider med kulepenn mens jeg hadde betennelse i håndleddet. :!:

Stryk over det du skriver feil. Ikke bry deg med korrekturlakk. Legitimasjon/studentkort er viktig, og semesterkort er veldig greit å ha selv om det er mer unntaket enn regelen at de spør etter det.

Sånn ellers er det greit med en flaske vann. Mobiltelefon skal man vanligvis legge i sekken/vesken som så settes ut til siden eller helt bak, men jeg gjennomførte min første eksamen med den liggende (avskrudd) på bordet - rett og slett fordi det ikke ble nevnt noe om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...